Toon posts:

[DJ] PCDJ en mengpaneel aansluiten, hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zoals de TT al luidt, ik heb PCDJ, ik heb 'n pc met 'n onboard geluidskaart, en 'n Soundblaster live 5.1 kaart, en 'n mooi mengpaneel, om mee te mixen. ik wil deze graat op mijn PC aansluiten dat ik dus mix met het paneel, en niet de toetsen "g-h-j"

ik weet dat hte kan, maar ik kan het nergens meer vinden... heeft iemand misschien een idee? zoja, welke kabels moet ik dan waarin doen?

ik heb de search gebruikt, maar kwam alleen maar tegen: "welk programma" blabla..
die wil ik dus niet. :7

ik hoor 't graag

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:36

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ligt heel veel aan wat voor mengpaneel je gebruikt, maar als je er 1 hebt met 2 kanalen is het een kwestie van geluidskaart 1 aansluiten op kanaal 1 en geluidskaart 2 op kanaal 2, middels de line-out van de geluidskaart.
In PCDJ moet je dan bij de instellingen nog kiezen dat je gebruik maakt van 2 geluidskaarten, maar ik geloof dat dit automatisch gedecteerd wordt. :)

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

tsja, als je wilt DJ'en moet je toch weten hoe dat spul wordt aangesloten?

Jack naar cinchkabeltjes zouden het moeten zijn (of ga naar de plaats waar je het paneel hebt gekocht, als die het niet weten...)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hoe sluit je je kabels aan op je geluidskaart/mengpaneel: lees de handleiding. Echt, hij is er voor. :)

Dit topic is gesloten.