Mijn pc heeft een tijd niet gewerkt vanwege een brakke geheugenreep, sinds ik daarachter ben gekomen, en de pc dus run zonder die reep, heb ik onverklaarbare CPU-activiteit.
Als ik in Taakbeheer kijk naar de processen, en sorteer op cpu-activiteit, zie ik dat er elke seconde 3 andere proces bovenaan komen te staan, met per proces rond de 10% cpu-activiteit.
Bij Prestaties ziet de log er als volgt uit:
(Terwijl ik al 8 minuten idle was)

(Beide clickable)
Je zal misschien zeggen, "Wat maakt die 20% nou uit?", maar ik kan dus niet normaal een avi'tje kijken, dat hapert als een DJ met parkinson, en programma's doen er tig minuten over om op te starten.. niet mee te werken dus!
Heb gezocht in oudere topics, daar kwamen verschillende dingen aan het licht, zoals onboard netwerkkaart (die in mijn geval niet aanwezig is), en IDE-instellingen. Dit alles geprobeerd, geen resultaat.
Ik heb ook nog een beetje zitten vissen in de FSB-instellingen, en de muliplier op verschillende hoogtes gehad, maar geen resultaat.
Specs:
CPU: AthlonXP 2600+
MEM: 2 x Kingston HyperX 512 MB
MoBo: MSI SiS 745 Ultra
Iemand enig idee waar ik moet zoeken? Ik kom er niet meer uit!
Als ik in Taakbeheer kijk naar de processen, en sorteer op cpu-activiteit, zie ik dat er elke seconde 3 andere proces bovenaan komen te staan, met per proces rond de 10% cpu-activiteit.
Bij Prestaties ziet de log er als volgt uit:
(Terwijl ik al 8 minuten idle was)

(Beide clickable)
Je zal misschien zeggen, "Wat maakt die 20% nou uit?", maar ik kan dus niet normaal een avi'tje kijken, dat hapert als een DJ met parkinson, en programma's doen er tig minuten over om op te starten.. niet mee te werken dus!
Heb gezocht in oudere topics, daar kwamen verschillende dingen aan het licht, zoals onboard netwerkkaart (die in mijn geval niet aanwezig is), en IDE-instellingen. Dit alles geprobeerd, geen resultaat.
Ik heb ook nog een beetje zitten vissen in de FSB-instellingen, en de muliplier op verschillende hoogtes gehad, maar geen resultaat.
Specs:
CPU: AthlonXP 2600+
MEM: 2 x Kingston HyperX 512 MB
MoBo: MSI SiS 745 Ultra
Iemand enig idee waar ik moet zoeken? Ik kom er niet meer uit!
[ Voor 25% gewijzigd door mees op 12-09-2004 11:13 ]
8 bitterballen = 1 byterbal