Bij mijn vader op zijn computer het volgende: bij het opstarten en afsluiten krijgt hij de melding dat er een aantal bestanden in het besturingssysteem onherstebaar beschadigt zijn en er wordt een cd-rom gevraagd om die bestanden terug te zetten. Wanneer ik de cd-rom er in doe, krijg ik de melding niet. Wanneer ik de cd-rom weg laat, krijg ik de melding wel.
Wanneer ik de cd-rom er in doe wanneer ik de meldingen krijg, houden de meldingen ter stond op. Maar een cd-tje luisteren is er niet bij, want je hebt je cd-rom nodig om je systeem draaiende te houden.
graag uw menign hier over, ik weet het ff niet meer. Ik heb hem van ellende gedefraged, en dat hielp uiteraard ook niet.
sys. specs.:
microsoft windows XP met sp 1
pentium III geen idee hoeveel mhz 256 MB ram
phillips CDRW400 serie
DVDrom
de laatste maand is er geen rare software bij gekomen. Hij krijgt overigens ook de bekende in de search gevonden WMI meldingen, maar die krijg ik ook niet weg. Installatie van Windows XP is twee maanden geleden volledig overnieuw gedaan.
Gaarne uw mening.
Wanneer ik de cd-rom er in doe wanneer ik de meldingen krijg, houden de meldingen ter stond op. Maar een cd-tje luisteren is er niet bij, want je hebt je cd-rom nodig om je systeem draaiende te houden.
graag uw menign hier over, ik weet het ff niet meer. Ik heb hem van ellende gedefraged, en dat hielp uiteraard ook niet.
sys. specs.:
microsoft windows XP met sp 1
pentium III geen idee hoeveel mhz 256 MB ram
phillips CDRW400 serie
DVDrom
de laatste maand is er geen rare software bij gekomen. Hij krijgt overigens ook de bekende in de search gevonden WMI meldingen, maar die krijg ik ook niet weg. Installatie van Windows XP is twee maanden geleden volledig overnieuw gedaan.
Gaarne uw mening.