Toon posts:

S-kanalen op TV-kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan op mijn tv-kaart (Lenco MXR9577) geen s-kanalen vinden. Weet iemand of dit mogelijk is?

Dank u

Adriaan

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:17

pro_6or

amateur_60r

geen idee hoor, maar zitten er wel kanaal op die S bij mijn tv volgens mij niet?

een treffende spreuk

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33
Hmm, het hangt een beetje van je TV-kaart af. Maar ik kan op mijn hauppauge bijvoorbeeld gewoon kanaalnummers kiezen, waarbij de S-kanalen ook gewoon netals op de bekende manier bij veel TV's onder dezelfde noemer vallen als de normale kanalen. Ook kan ik met mijn hauppauge de frequentie precies op mhz. instellen, dus dat doe ik dan altijd omdat je dan alles kunt overnemen uit de frequentelijst van je kabelboer.
Bij de Miro daarentegen kun je weer met alleen kanaalnummers werken (volgens mij) en hebben de s-kanalen een andere aanduiding.
Ik ken de lenco niet, dus zou het in jouw geval niet weten maar probeer het gewoon te vinden en probeer een eventuele autoscan functie op je kaart uit.

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.