Pinnacle ir reicever + gewone afstandsbediening

Pagina: 1
Acties:

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:02
Ik heb hier een infrarrod receiver van een pinnacle pctv stereo tvkaart liggen, nu vroeg ik me af of ik deze kon gebruiken samen met bv de afstandsbediening van mijn dvd-speler om bsplayer en/of winamp te controleren. ik heb al een aantal programmatjes geprobeerd oa: Remote Selector, Girder, Miriam 3.3. tot nu toe is het me gelukt om met Remote Selector 1 knop toe te schrijven aan mijn afstandsbediening. het vervelende is dat het programmatje elke knop van de afstandsbediening als 1 knop beschouwt. dus ik kan bijvoorbeeld alleen maar de play functie toewijzen. kent iemand misschien een ander programmatje, of heeft iemand dit al een keer geprobeerd?

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Probeer de windows port van lirc, WinLIRC eens :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• SaN
dawuss schreef op 08 september 2004 @ 17:44:
Probeer de windows port van lirc, WinLIRC eens :)
Ok... Bedankt, ik heb het geprobeerd, en het is deels gelukt, Winlirc herkent de afstandsbediening goed, en ik kan toetsen toewijzen. Het probleem is nu dat WinLirc geen contact maakt met bsplayer, ik heb de optie in bsplayer "gebruik winlirc niet" al wel uitgeschakelt.

• SaN
Het is gelukt!!!
Bedankt voor het programmatje Dawuss. het probleem was het opnieuw opstarten van bsPlayer :)