[Opera] Border/div probleem in Opera

Pagina: 1
Acties:

• Foutlook
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb mijn website na wat aanpassingen html 'validated' gemaakt, en mijn css ook. De site toont goed in IE6 en Mozilla. In Opera (7.5) echter krijgt de pagina kuren. Als de pagina opent is er nog niets aan de hand. Als je echter over een hoofdmenu item gaat (links in grijze balk) verdwijnt plots het border rond de hele site en verdwijnt er een divje (het grijze vlak links). Ben al een poos aan het zoeken/proberen maar kan het niet vinden.

Aan de hoofdmenu items hangen geen 'gekke dingen'. Bij alle wordt mbv css een ander achtergrondplaatje geladen bij 'onmouseover'. Bij sommigen wordt er een divje getoond bij 'onmouseclick'. Deze achtergrondjes en divjes (submenus) tonen doet het overigens prima in Opera.

lastig om source te posten, ik weet namelijk geheel niet waar het aan kan liggen. Site is te vinden op --link removed--.

edit: link verwijderd.

[ Voor 30% gewijzigd door Foutlook op 14-09-2004 10:17 ]

• Foutlook
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ehm, is mijn probleem erg vaag of weet niemand er een antwoord op?? Hebben jullie uberhaubt hetzelfde probleem in Opera?? Moet ik meer dingen posten om het duidelijker te maken?