Kleuren balk browser en outlook express

Pagina: 1
Acties:

• Erik1962
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Hoi Experts,

Een kennis van me heeft een nieuwe Dell computer met XP.
Hij is bijna digibeet en heeft een gratis internetaccount aangemaakt bij Wanadoo maar vroeg aan mij of ik dit wilde verwijderen vanwege de enorme hoeveelheid reclame/spam. Voor hem 12move aangemaakt.

Het probleem: De balken van de browser en Outlook Express zijn raar paars gekleurd. (Overloper van licht in donker paars) Naast het feit dat dit er niet uit ziet is ook de tekst slecht leesbaar. Als je met je muis boven de knoppen komt krijgen ze weer de originele grijze kleur.
Op advies van iemand een nieuwe account in XP aangemaakt maar ook hier doet zich hetzelfde voor.
Iemand een idee?
Erik

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
En het is alleen in Outlook? Of heel windows. Andere videokaart proberen anders?
Nieuwe updates outlook installeren?

• Erik1962
Het is aleen in Outlook en de browser niet in 'gewone' windows.

• De Bij
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Het lijkt gewoon op dat de versie van outlook en IE die geinstalleerd zijn, van een meegeleverd cd'tje komen van 12move.
Het klinkt gek maar dit is over het algmeen best lastig te verwijderen, dit is echter afhankelijk aan de manier waarop de software geinstalleerd is.

Wat je kan proberen is even een nieuwe versie van outllok express en IE6 van de microsoft site te downloaden en opnieuw te installeren

check mijn webshop!

• Erik1962
Zijn die gratis te downloaden?

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:21
ja, je kan ook eens proberen adaware te runnen, mss dat die het herkent... het is iig het proberen waard vind ik

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Probeer voor de test eens dit tooltje: click ? :)

• Erik1962
Bingo, bedankt
Pagina: 1