Toon posts:

Laptop aanschaf icm adsl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
voor een collega ben ik op zoek naar combinatie aanbieding van een laptop met een wireless router en een adsl abbo (met installatie). Bij www.zerosix.nl hebben ze zo'n aanbieding alleen gericht op zakelijk (voor 30 Euro/m up/download 256/256). Nu laat ik ze uitzoeken of ze ook particulier abbo mogelijk is, maar dat duurt een tijd.
Weet iemand of er nog meer van zo'n aanbiedingen op de markt zijn.

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

XS4all heeft ook een actie waarbij je als particulier een wireless modem aan kunt vragen. Je betaalt dan wel voor de modem (199 euro) maar geen aansluitkosten.

Als je goedkoop uit wil zijn, dan kun je het beste een eenvoudig abbonementje aanvragen, bijvoorbeeld bij xs4all adsl start voor 30 euro per maand (er zijn goedkopere in de markt) met een ethernet modem, daar dan een wireless AP aan koppelen die je als router instelt (meteen veilig voor de pc erachter). Een goed wireless accesspoint van linksys (Linksys WAG54G ) heb je bijv bij dixons voor 170 euro. Voor 150 euro heb je er eentje van sitecom, die lijkt me minder betrouwbaar dan de linksys.

Hier kon uw advertentie staan

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:30
ja bij xs4all hebben ze betere aanbieding
of kijk vij demon.nl

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Verwijderd

denk je niet dat je je zo wel heel erg beperkt?
kun je niet gewoon beter een losse laptop (evt aanbieding) en losse adsl+wifi combi kopen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 17:14:
denk je niet dat je je zo wel heel erg beperkt?
kun je niet gewoon beter een losse laptop (evt aanbieding) en losse adsl+wifi combi kopen?
op zich wel, maar deze persoon is zelf een noob wat dat betreft, en wil liefst alles laten installeren en werken. Hij heeft verder niet echt iemand op bij hem op locatie kan installeren, vandaar deze vraag. (Was trouwens een HP nx9005 laptop plus linksys wag54g wireless router en plus installatie en adsl door kpn voor 999,- euro). Alleen het abbo is office dsl.