Toon posts:

Isa 2000 server .xml bestanden importeren

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem zit als volgt....
we hebben hier een server met Isa 2000 server en willen daar graag lijsten op hebben met sites om te blokkeren.... De lijsten hebben we al maar nu is de vraag hoe importeer ik die in Isa 2000. de lijsten zijn allemaal .xml extensies...
HELLLLLLLLLLUPPPPP AUB !!!! :'( _/-\o_ _/-\o_

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Waar denk je zelf dat je het beste kunt beginnen?

Microsoft Internet Security and Acceleration Server Enterprise Edition

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal wel een n00b zijn mar ik kan het niet vinden....
s.v.p. uitleg aub

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Tuurlijk, zeg waar je strand na het lezen van docs etc en er is vast iemand (ik niet, gebruik geen ISA) die kan helpen. Maar in de regel helpen mensen liever geen n00bs omdat 'n00b' toch inhoud dat mensen het niet zelf willen proberen en dat blijkt inderdaad ook niet uit je post ;) De stap n00b --> newbie is dan ook erg makkelijk: lees, probeer, lees, open een topic en geef aan waar en waarom je strand cq. wat je probeerde. Mensen zijn (op GoT i.t.t. een helpdesk) een stuk meer genegen je te helpen op deze manier en je leert er ook nog eens van :)

Gooi ajb. trouwens niet weer een topic leeg. Zo hebben anderen ook niets meer aan een topic en dat is toch echt wel de bedoeling van een/ons forum ;)

Waar liepen de tips en vragen in [rml][ ISA2004] Blocklists toevoegen*[/rml] op uit?

www.isatools.org en www.isaserver.org zijn misschien ook sites die je even wilt doornemen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59
In dit(leon1e in "ISA 2000 server hulp") nieuwe clone topic staat de uitleg waarom ook dit topic gesloten is.

Dit topic is gesloten.