Kleur balken browser/outlook express

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Erik1962
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Beste Experts,
Gisteren bij de buurman van mijn schoonvader z'n internet weer op gang geholpen.
Ik kon echter een gek probleem niet oplossen; de balken van de browser en van outlook express zijn irritant licht paars overlopend in donker paars waardoor de knoppen/tekst amper te lezen is.
Nieuwe gebruiker gemaakt in XP, ook deze gebruiker kreeg die ........ kleuren.
Het lijkt wel een soort van skin die deze gebruiker per ongeluk geinstalleerd heeft. (De persoon in kwestie is een bijna digibeet)

Weet iemand een oplossing?

Erik

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Erik1962,

Ik mis in je topic een aantal onderdelen die we wel interessant vinden (sterker nog - ze zijn verplicht in een nieuw topic). De drie belangrijkste onderdelen waar een nieuw topic aan moet voldoen zijn:
  • Een goede topicstart hebben die alle relevante informatie (merk PC, sinds wanneer is dit, etc) heeft. Zorg er daarnaast voor dat je topic in het juiste forum staat (lees de policy er even op na).
  • Een helder en duidelijk overzicht van wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt op het op te lossen. Heb je bv. al eens ergens op gezocht? Waarop dan? :)
  • Een goede topic titel die je probleem kort en bondig omschrijft
Omdat je topic niet aan bovenstaande eisen voldoet, en ook nog eens in het verkeerde forum staat, ga ik dit topic sluiten. Open gerust een nieuw topic in Software Algemeen wat aan bovenstaande eisen voldoet :)

Dit topic is gesloten.