Toon posts:

winroute firewall 6 icm xp sp2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu al jaren winroute, en laatste naar winroute 6 overgestapt. werkt alemaal perfect met alle standaart instellingen dus daar niet van.
Maar nu heb ik gister service pack 2 geinstalleerd en nu werkt het inet dus niet meer over het gehele netwerk (inc de server), aantal dingetjes werken nog zoals msn. pas als ik de winroute engine uitzet werkt alles weer. ik heb de nieuwe versie van winroute (6.04), want er stond namelijk dat deze werkte met sp2 op de site zekf, nouja niet dus.
Ik heb windows firewall geheel uitgeschakeld en verder ook geen andere firewalls actief. en winroute staat gewon op de standaart instellingen met VPN geactiveerd, het betreft een netwerk van 2 pcs, modem -> server (win xp sp2) -> client (win xp sp2). zijn er meer mensen met die probleem?? want zonder sp2 werkte alles gwoon nog perfect, ik wil sp2 tog wel graag erop laten..

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-02 16:30

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

Kerio Winroute Firewall werkt inderdaad niet meer als er Service Pack 2 op Xp geinstalleerd is. Dit probleem is bekend voor de versies tot 6.0.2. Vanaf 6.0.4 zit er in kerio een speciale future die de werking in combinatie met het Windows Security Center weer op gang moet helpen.

[ Voor 17% gewijzigd door Nijl op 08-09-2004 18:49 ]

You are NIJL-ed!

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Nijl schreef op 08 september 2004 @ 18:48:
Kerio Winroute Firewall werkt inderdaad niet meer als er Service Pack 2 op Xp geinstalleerd is. Dit probleem is bekend voor de versies tot 6.0.2. Vanaf 6.0.4 zit er in kerio een speciale future die de werking in combinatie met het Windows Security Center weer op gang moet helpen.
ja dat probleem had ik ook :s sp2 maar weer verwijderd

edit: ik weet verder ook geen oplossing sorry :)

[ Voor 22% gewijzigd door naps op 08-09-2004 21:21 ]