Geen RealCD deze maand???

Pagina: 1
Acties:

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 10:41

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Nou de titel zegt het al zo'n beetje:
Ik wou gister de Realgamer kopen, dus ik reken af, geen cd. ik zeg:"Eeh, hoort er geen cd bij dit boekje?" dus dat mens zegt:"Als ie er niet bij zit niet."
Maar achterin staat wel de inhoudsopgave. Hoe kan dat? Zit de cd alleen bij abo's ofsow:?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Indien er een cd bijzit, moet dat boekje toch geplastificeerd zijn, ofnie?

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:11
Daar kwam ik dus ook achter ;(.
Non-abbo's moeten de CD apart bestellen voor fl 5,-. Hoe je 'm bestelt staat ergens middenin de RG

Verwijderd

WATTE??????/
Klere lijers. Word hij nog duurder.
Dan maar de PU afzeggen en Realgamers abo nemen.

• Demo

Demo

Topicstarter
Dan maar de PU afzeggen en Realgamers abo nemen.
Da was ik toch al van plan, ga ik nu dus zéker doen!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
column lezen op p.3

• Demo

Demo

Topicstarter
Ja maar dan krijg je weer gezeik in de winkel van je moet het blad kopen, we zijn de bibliotheek niet

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Dat suckt. Als er geen plastic omheen zit moeten ze niet zeiken als je ff door wilt bladeren, moeten ze het maar achter slot en grendel zetten :(

Coole sig trouwens, ik vond hem ook erg grappig :)

Verwijderd

ja en dan moeten ze voor eikel zoals jou overal naar toe gaan lopen omdat jij hem wilt kopen. Ze zijn niet gek hoor.

Verwijderd

Het is gewoon een slimme manier om iedereen tevreden te houden. Die cd's worden ook gejat bij het leve zodat iemand anders die cd niet meer heeft omdat een dwaas het zo leuk vind om een cd uit een blad te jatten.

en het geeft gelijk een toegevoegde waarde als je abo neemt :)

Verwijderd

Het is gewoon een goedkope truc van RG om mensen lid te maken, stelletje oplichters |:(

• Demo

Demo

Topicstarter
Op vrijdag 29 december 2000 21:20 schreef BiggerDave het volgende:Het is gewoon een goedkope truc van RG om mensen lid te maken, stelletje oplichters |:(
Nah, k wou toch al abo worren...

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Op vrijdag 29 december 2000 21:04 schreef The Dude het volgende:
ja en dan moeten ze voor eikel zoals jou overal naar toe gaan lopen omdat jij hem wilt kopen. Ze zijn niet gek hoor.
Als je gaat schelden doe het dan niet met twee fouten in één zin. Wat heb ik precies gedaan waardoor ik jou op je pik trapte? Goed zoeken en heel precies mikken waarschijnlijk *D

Het was niet echt een serieuze suggestie van dat glas hoor, ik vind alleen dat ze niet mogen gaan zeiken als je een blaadje uit het schap pakt en er ff doorheen bladert en een alinea leest. Als de snuggere verkoper zelf mij niet kan vertellen waarom er bij het tijdschrijft geen cd meer zit, dan lijkt het me meer dan redelijk dat ik dat in het tijdschrift zelf opzoek. In de column op p.3 bijvoorbeeld :)

• Demo

Demo

Topicstarter
Ja precies, en je wil sowieso ff weten WAT er in het blad staat voor je het koopt toch?

• Speedy
  • Laatst online: 19:00
Ik vind het prima zo, spaart weer een knaak uit voor onzin die ik nooit gebruik.

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1