[C#] Trial bestellen VS2003 zinvol

Pagina: 1
Acties:

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 12:03
Heb hier twee cursusboeken liggen voor C# en een beetje de horizon verbreden lijkt me wel slim met oog op werkloosheid. Ze werken allebei met Visual Studio maar helaas zat er geen oefenversie bij.
Nu hoorde ik een gerucht dat je bij MS een trial versie kan bestellen die 60 dagen geldig is. Op de MS.uk zie ik wel zoiets staan maar dan alleen voor engelsen, je moet echter om te bestellen wel passport hebben (heb ik nog niet) qua privacy liever niet, maar als het moet dan moet het maar.

Nu vroeg ik me twee dingen af, hebben we dat in NL ook. En wat als die 60 dagen verstreken zijn en ik en nog niet klaar ben met de cursus, kun je hem dan eventueel deinstalleren en opnieuw instaleren, dat kon vroeger wel eens met andere pakketten of is het dan echt voorbij.

Wil de cursus namelijk op het werk doen als er eens even helemaal niets te doen is, dus een illigale versie van vs2003 installeren wil ik niet. En we hebben helaas niet 2 maadne niets te doen :)

Een trial zou dus misschien een oplossing kunnen zijn. En voor alleen cursus doen vind ik het hele pakket aanschaffen net ietje te duur.

[ Voor 9% gewijzigd door ErikRo op 08-09-2004 16:18 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:52
Je kan ook de C# Express 2005 Beta ofzo gratis downloaden.
Misschien is dat wel interessanter voor jou als je gewoon C# wilt leren.

Je kunt die dus gewoon downloaden van een of andere pagina op MSDN. Als je even zoekt, vind je hier op GoT ook wel een topic daarover.

[ Voor 35% gewijzigd door whoami op 08-09-2004 16:17 ]

https://fgheysels.github.io/

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Download deze gewoon gratis :)

edit:
whoami moest weer eerder zijn.... ik heb iig de link opgezocht :P

[ Voor 29% gewijzigd door curry684 op 08-09-2004 16:18 ]

Professionele website nodig?

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 14:59

pjvandesande

GC.Collect(head);

Waarom niet #develop gebruiken, een gratis opensource IDE?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

whoami schreef op 08 september 2004 @ 16:17:
Als je even zoekt, vind je hier op GoT ook wel een topic daarover.
[rml][ Alg] Visual Studio 2005 Express Beta[/rml] :)

Professionele website nodig?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:52
curry684 schreef op 08 september 2004 @ 16:17:
edit:
whoami moest weer eerder zijn.... ik heb iig de link opgezocht :P
Ik ben de Lucky Luke van P&W. :Y) :P
Ik post sneller dan m'n schaduw.

https://fgheysels.github.io/

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Veiligste keus op dit moment is gewoon het .NET Framework 1.1 bij MS ophalen, en vervolgens #develop bij de desbetreffende site neerhalen. Hiermee kun je in ieder geval aan de slag om dingen als asp.net, c# en webservices te leren kennen.

Ik raad je als een van de weinig mensen in deze draad echter niet aan om aan de slag te gaan met Beta's van VS.Net 2005 en Express omdat dit op dit moment nog toekomstmuziek is (Ze zijn nog totaal niet feature frozen en achter de schermen wordt er bij MS nog vrolijk doorgesleuteld aan allerhande features in VS.Net en het .NET platform in het algemeen). Pas als men met Release Candidates op de proppen komt zou je eens naar .NET 2.0 kunnen kijken maar voor die tijd zeker niet. (Tenzij je al een doorgewinterde .NET 1.1 devver bent die eens wil kijken wat .NET 2.0 zoal aan gaat bieden uiteraard ;) ). Oh ja, en daarnaast zijn er een hoop grote en kleine wijzigingen tussen C# 1.1 en C# 2.0 (De mogelijkheid om Generics te gebruiken om gewoon maar iets te noemen bijvoorbeeld).

Als je eens aan VS.Net 2003 (de IDE dus) wilt snuffelen kun je inderdaad een trial versie bij MS bestellen - maar om de taal c# en het .net 1.1 platform te leren kunnen heb je aan de dingen die ik helemaal in het begin noem ruim voldoende.

[ Voor 8% gewijzigd door mindcrash op 08-09-2004 16:40 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-05 23:32

alienfruit

the alien you never expected

Ik kan je mijn C#Builder Enterprise aanbieden of je kan mijn Visual Studio.NET 2003 demo versie krijgen, als je de porto kosten betaald ;) Of je moet in Hilversum wonen :P
Pagina: 1