Hallo,
Ik heb 2 dagen geleden een nieuwe kast gekocht voor mijn computer, nu had ik nog een mobo over(MSI ms 6168 version 2), die wou ik graag in de oude kast doen, jammer genoeg staat op het mobo niet aangegeven waar welke draden op aangesloten worden:
Aan de voorkant van de kast zit een aan/uit knop met 2 leds(een voor hd + 1 voor power).
- Bij de aan/uit knop, loopt een zwart/wit kabel kast naar binnen
- Bij de power led, loopt een groen/blauwe kabel kast naar binnen
- Bij de hd led, loopt een bruin/gele kabel kast naar binnen
Ik heb wel de manual gedownload voor het mobo, maar daar stond niet waar op het mobo die draden moeten worden bevestigd, ook google geraadpleegd, maar daar vond ik jammer genoeg ook geen antwoord gevonden.
Op het mobo heb ik 2 rijtjes van die pinnetjes vrij,zoiets:
rij 1:
..
..
.
..
..
..
..
..
..
rij 2:
.
..
..
.
..
Iemand die me kan vertellen waar ik ze op aansluit??
Alvast bedankt!
Ik heb 2 dagen geleden een nieuwe kast gekocht voor mijn computer, nu had ik nog een mobo over(MSI ms 6168 version 2), die wou ik graag in de oude kast doen, jammer genoeg staat op het mobo niet aangegeven waar welke draden op aangesloten worden:
Aan de voorkant van de kast zit een aan/uit knop met 2 leds(een voor hd + 1 voor power).
- Bij de aan/uit knop, loopt een zwart/wit kabel kast naar binnen
- Bij de power led, loopt een groen/blauwe kabel kast naar binnen
- Bij de hd led, loopt een bruin/gele kabel kast naar binnen
Ik heb wel de manual gedownload voor het mobo, maar daar stond niet waar op het mobo die draden moeten worden bevestigd, ook google geraadpleegd, maar daar vond ik jammer genoeg ook geen antwoord gevonden.
Op het mobo heb ik 2 rijtjes van die pinnetjes vrij,zoiets:
rij 1:
..
..
.
..
..
..
..
..
..
rij 2:
.
..
..
.
..
Iemand die me kan vertellen waar ik ze op aansluit??
Alvast bedankt!