Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 11:45
Ik zit er over te denken om in ivm mijn vakantie zo'n ding aan te schaffen om mijn foto's op te kunnen zetten.
Volgens de specs kan je er ook USB geheugensticks instoppen, maar houdt dat automatisch in dat het apparaat als USB-host werkt?
Als dat het geval is, zou je er dan ook bijvoorbeeld je MP3-speler op aan kunnen sluiten, mits die normaal gesproken onder Windows als 'removable disk' wordt herkend?
Want op die manier kan je natuurlijk verschrikkelijk veel muziek meenemen die je dan gewoon even naar je MP3-speler kopieerd.

Plaatje met productlink toegevoegd:

Afbeeldingslocatie: http://www.sitecom.com/product_image.php?product_id=255&size=small

[ Voor 19% gewijzigd door Marco op 08-09-2004 15:56 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Volgens mij is het geen USB host, dat kan ik nergens uit opmaken en het lijkt me ook zo'n functie niet/nauwelijks voorkomt bij zulke apparaten.

In de omschrijving staat wel dat je bestanden van de ene naar de andere kaart kunt overzetten, dat betekent dat je ook mp3 bestanden van de schijf naar een geheugenkaartje kunt overzetten welke je weer in je mp3 speler kan steken, maar dan moet je mp3 speler dus wel een geheugenkaartje kunnen gebruiken.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Uit de FAQ van de Media Drive:
Q: Kan ik ook bestanden van de ingebouwde harde schijf naar een geheugen kaart wegschrijven?
A: Nee, dit is niet mogelijk mits de Media Drive aangesloten is op een computer.

oftewel: je hebt een pc nodig als je dat wil doen.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...