Ik heb sinds gisteren een vaag probleem van Mcafee op de server waar mcafee op staat geinstalleerd, als ik inlog krijg ik de melding dat Net Shield niet gestart kan worden en of ik hem nu wil starten, klik op ja en krijg de melding unable to start the service, de service kan dus niet gestart worden en moet de eventviewer gebruiken voor meer informatie, daar staan enorm veel foutmeldingen van mcafee, het ziet er als volgt uit:
Exception in McShield.Exe!
Exception details follow :
Build Jun 8 2000 11:56:49
Init 50:
Crash address 0x00416709
Code 0xc0000005
Flags 0x00000010
2 Parameters : 0x00000000 0x00000000
wcslen caused exception Args 00000000 00000000 0 Location D:\BUILDING\AV\winguard\scanner\report.cpp Line 521
van deze meldingen staan er echt wel een paar honderd!
De server is verder ook errug traag...
Als ik wil kijken welke versie van mcafee word gebruikt, klik op help, about verdwijnt het venster gelijk weer, klik rechtsonderin op icoontje van mcafee, about, icoontje verdwijnt volledig, kan dus ook niet checken welke versie ik heb.
Heb wel handmatig de nieuwste update's uitgevoerd en stinger gedraaid, maar dit bied allebei geen resultaat.
Server regelmatig opnieuw gestart, ook geen resultaat, alleen nog een paar honderd meldingen in de event viewer, en kan weer de service niet starten. bij computerbeheer/service's kan hij ook niet gestard worden, krijg de zelfde melding: unable to start the service.
Moet ik nu mcafee opnieuw installeren om dit op te lossen of heeft iemand hier ook ervaring mee?
Exception in McShield.Exe!
Exception details follow :
Build Jun 8 2000 11:56:49
Init 50:
Crash address 0x00416709
Code 0xc0000005
Flags 0x00000010
2 Parameters : 0x00000000 0x00000000
wcslen caused exception Args 00000000 00000000 0 Location D:\BUILDING\AV\winguard\scanner\report.cpp Line 521
van deze meldingen staan er echt wel een paar honderd!
De server is verder ook errug traag...
Als ik wil kijken welke versie van mcafee word gebruikt, klik op help, about verdwijnt het venster gelijk weer, klik rechtsonderin op icoontje van mcafee, about, icoontje verdwijnt volledig, kan dus ook niet checken welke versie ik heb.
Heb wel handmatig de nieuwste update's uitgevoerd en stinger gedraaid, maar dit bied allebei geen resultaat.
Server regelmatig opnieuw gestart, ook geen resultaat, alleen nog een paar honderd meldingen in de event viewer, en kan weer de service niet starten. bij computerbeheer/service's kan hij ook niet gestard worden, krijg de zelfde melding: unable to start the service.
Moet ik nu mcafee opnieuw installeren om dit op te lossen of heeft iemand hier ook ervaring mee?
Who's general failure, and why is he reading my disk?