Wat kan ik aan deze configuratie nog toevoegen....

Pagina: 1
Acties:

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
m.a.w. ik wil geld uitgeven maar waaraan ?

Op dit moment staat er:

Een A-open HQ08 Bigtower met 4 extra Delta 8cm fans op 7 volt. Een Abit KA7-100 mobo met 128 mb 133 geheugen en een Athlon 750. A-open 48x cdrom, A-open 12x DVD, HP brander (4x maar dat is voor mij snel genoeg) 2x 8Gig 5400 schijven.Matrox G400DH 32Mb met extra koeling. 2x 10/100 ethernet, Sounblaster Live en een Creative Dxr3 kaartje. 17" LG 795+.

Ik zat te denken aan een tv kaartje maar dan moet ik weer een kabel leggen en daar heb ik niet veel zin in. Iemand nog een idee ? :)

groeten seq_uence

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:43

Klippy

Still Game

+ 128MB :?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• seq_uence
Op donderdag 28 december 2000 20:25 schreef LiquidSilver het volgende:
+ 128MB :?
Daar zat ik aan te denken, maar ik heb niet het idee dat ik geheugen tekort kom met datgene wat ik ermee doe....

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

128 mb
die heb je later toch wel nodig
of sparen voor een DDR mobo plus cpu

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Devil N
  • Laatst online: 14-08 16:15
Mjah, ik zou zeggen een extra reepje 128 MB, en een snellere videokaart (dat is wat ik zou doen).
Ennuh, ja, zo'n tv-kaartje lijkt me ook erg leuk. Zo'n dingetje staat ook op mijn lijstje. 't Is wel zo handig als je kabelinternet hebt (zoals ik), want dan heb je natuurlijk al een leuk coaxje richting je comp liggen.

Verwijderd

DVD speler , Ultraplex 40 X + SCSI , een GeForce 2 Ultra , 128 MB RAM , .....

• seq_uence
Op donderdag 28 december 2000 20:30 schreef deviln het volgende:
Mjah, ik zou zeggen een extra reepje 128 MB, en een snellere videokaart (dat is wat ik zou doen).
Ennuh, ja, zo'n tv-kaartje lijkt me ook erg leuk. Zo'n dingetje staat ook op mijn lijstje. 't Is wel zo handig als je kabelinternet hebt (zoals ik), want dan heb je natuurlijk al een leuk coaxje richting je comp liggen.
Ja die kabel ligt er, maar volgens UPC :r komt daar geen tv signaal door.....
Weet iemand daar meer van ? Het is een Lancity modem, of er in de splitter in de meterkast een filter zit weet ik niet.

• Devil N
  • Laatst online: 14-08 16:15
Umm, ik heb @Home kabel, ik weet niet of dat veel verschil maakt met UPC, maar bij mij zit er verder geen machientje tussen het centrale kabel-knooppunt in ons huis en de computer. Dus ik neem aan dat het signaal dat de comp ontvangt dezelfde is als de TV ontvangt. Ik zou 't als ik jou was eens controleren. Gewoon ff een TV'tje aansluiten bij je comp en kijken of je beeld krijgt.

• seq_uence
Nou, ik heb die splitter is ff opengemaakt en die zit dus vol met electronica. Dus dat zal wel niet gaan werken dan....
Weet iemand daar iets vanaf ?

• seq_uence
:+

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:27
Bij @home en bij de meeste kabel providers wordt er dus een splitter geplaatst. De functie van deze splitter is dus om het data signaal te splitten van het video signaal ... En @home zal proberen om het coax gedeelte zo kort mogelijk te houden, dus hoe je modem bij je PC kan komen ... Een slechte monteur !!! :7

-

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
pak gewoon een snelle harde schijf als je geheugen je nog niet in de steek laat is alles ok nu kopen zou dom zijn wordt steeds goedkoper met rimm in aankomst maar vooral met ddr ram in opkomst. dus koop het pas als het echt nodig is anders is het sonde.

uit heel veel tests blijkt en is gewoon waar dat je hard disk je pc omlaag trekt
die processor kan alles wel aan maar die harde schijf houdt dat tempo echt niet bij
probeer scsi te overwegen alhoewel de kosten niet opwegen bij upgraden tegen de prestaties
maar schaf dan een ultra ata 100 kaartje aan en een grotere 7200 rpm schijf aan dat schiet echt op !!!

als je Y2K gaat draaien is 256 echt een must draai het ook op 256 en WIEHOEEEE

je videokaart is minder voor 3d spellen als andere nieuwe zoals de asus kaartjes gforce2 maar als je nu tevreden bent moet je hier je geld niet gaan steken. windows draait prima met dat wat je hebt
hoop je een beetje geholpen te hebben

maar een vraagje nog
?????? 4 extra Delta 8cm fans ???????
hallo woon jij op de zon tering talk about overkoeling ik neem aan 2 input en 2 output?

beetje overdreven of niet?

oh tot slot heb je je cpu al opgeklokt scheelt althans weer iets en met al die coolers + een andere cooler op je cpu schiet al weer op en kost bijna niets! wel oppassen dat je je cpu niet molt. koop dan een goeie cooler !!! des te kouder des te sneller je cpu des te meer je over kan klokken.

http://www.coldcpu.com

doei

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Scanner, printer, Optische muis.

Maar een beetje patser heeft 2 monitoren. :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Waar haal je 2 schijven van 8 GB vandaan?, verkopen ze die nog?? Neem er 2 van 15.

En waar haal je de G400 vandaan, die is al vervangen door de G450.

Ken je een winkel waar de G400 nog te vekrijgen is?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:31
Op zaterdag 30 december 2000 01:17 schreef FrankGuthrie het volgende:
Waar haal je 2 schijven van 8 GB vandaan?, verkopen ze die nog?? Neem er 2 van 15.

En waar haal je de G400 vandaan, die is al vervangen door de G450.

Ken je een winkel waar de G400 nog te vekrijgen is?
EUhmz volgens mij heeft ie opgeschreven wat ie al heeft staan? :):Z

Ik zou overigens een tweede monitor derbij of grotere HD's kopen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zaterdag 30 december 2000 02:11 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]
EUhmz volgens mij heeft ie opgeschreven wat ie al heeft staan? :):Z
Ja de dokter heeft net de diagnose van m'n ogen check gefaxed, blijkt dat ik voor 80 procent blind ben, en ook nog dislexties :P

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Een TV-kaartje lijkt me vragen om problemen, die willen meestal een PCI-busmastering slot hebben, en aangezien je al 2 netwerkkaarten, een sb-live en een DXR3 hebt (en de laatste twee al niet graag irq's delen) en dan nog de ATA100 controller die een irq gebruikt vraag ik me af of dat lekker gaat lopen. Je zou eventueel wel voor een externe USB tuner kunnen gaan.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Pagina: 1