Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
maar met wat javascript is het onresize wel aan te passen
1
2
3
4
| window.onresize = function() {
var theDiv = document.getElementById('theDiv');
theDiv.style.fontSize = eenofanderebrekening(theDiv.offsetWidth) + 'px';
} |
/uit-de-losse-pols
is dus idd niet mogelijk met CSS, font-sizes staan volledig los van block sizes.
[ Voor 6% gewijzigd door Not Pingu op 08-09-2004 14:39 ]
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
[ Voor 3% gewijzigd door André op 08-09-2004 14:39 ]
Verwijderd
Burat schreef op 08 september 2004 @ 14:39:
Maar ik wil hiervoor absoluut geen js gebruiken. Als het met CSS niet kan, ga ik het aan de server kant wel berekenen.. zou jammer zijn natuurlijk.
maar ik vermoed dat dat wegens afhankelijkheid van plugins (muv. mozilla's XHTML+SVG) geen optie is?
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Inderdaad, met flash/svg zou het goed werken - maar ik wil geen plugins.
Ik weet meestal aan de serverkant (php) al de grootte van de container en zou dus ook de tekstgrootte kunnen berekenen. Maar relatief in css regelen is natuurlijk mooier
Als het aantal verschillende plaatsen waarop de control gebruikt wordt niet oneindig is, kun je altijd nog voor elke situatie aparte stijlregels opnemen.Burat schreef op 08 september 2004 @ 15:33:
Het gaat om een calendar control die op verschillende plaatsen (in verschillende groottes) gebruikt gaat worden. De grootte zou daarbij idealiter afhankelijk zijn van de container waar ie in zit. En als het groter is, zou ik ook willen dat de header van dagen/maanden ook mee-schaalt.
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.