Toon posts:

[Word2000] Word is repaginating?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag allemaal

Wij hebben hier Windows 2000 draaien met Office 2000.
Nu kwam er iemand vandaag met de melding dat office steeds aan het repaginating is.
Dus ik ging een kijkje nemen en heb zelf ook op mijn computer windows xp +word 2000 het dcument openen en hij deed hetzelfde.
Ook als je naar beneden scrolt gaat ie als een gek bladzijdens erbij op lopen tellen...
Ik heb het opgelost door het document in een new document te plaatsen maar mijn vraag blijft wat deed word daar nou precies.

Ohja als je dit document met Word2003 opent doet ie het niet.

ST2003

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:20

Boss

+1 Overgewaardeerd

Het is waarschijnlijk een erg groot document. Dat wordt niet als losse pagina's opgeslagen, maar als tekst met een bepaalde formaating + pagebreaks, kolommen, plaatjes, pagina marges, etc. etc.

Afhankelijk daarvan zal het bestand meer of minder pagina's in beslag nemen.
Bij het openen van een document is dat aantal pagina's niet bekend. Bij het 'repaginating' is Word alle tekst aan het uitzetten om het aantal pagina's te bepalen.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
Boss schreef op 08 september 2004 @ 14:21:
Het is waarschijnlijk een erg groot document. Dat wordt niet als losse pagina's opgeslagen, maar als tekst met een bepaalde formaating + pagebreaks, kolommen, plaatjes, pagina marges, etc. etc.

Afhankelijk daarvan zal het bestand meer of minder pagina's in beslag nemen.
Bij het openen van een document is dat aantal pagina's niet bekend. Bij het 'repaginating' is Word alle tekst aan het uitzetten om het aantal pagina's te bepalen.
Het is juist helemaal geen groot bestand dat is juist het rare hiervan...
Het bestand is maar 219KB en bevat 7 pagina's als je dan bij de 7e pagina bent gaat ie opeens heel snel door tellen.
Ik heb geprobeert een screenshot te maken van het geheel wat ie doet maar als ik op printscreen druk wacht ie met maken van een shot totdat ie klaar is of hij onderbreekt hem even en maakt dat de screenshot.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:47
Dit is een bekende bug, zijn ook op GoT al topics over geweest...alleen kan ik ze niet vinden :/

In ieder geval, tik het maar eens in op google en sta versteld: google: word is repaginating

Bv.
try turning off "Background repagination". Make sure your document is in "normal" view then click on Tools>Options>General Tab and uncheck the box next to "Background repagination".

[ Voor 38% gewijzigd door Wilke op 08-09-2004 14:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wilke schreef op 08 september 2004 @ 14:42:
Dit is een bekende bug, zijn ook op GoT al topics over geweest...alleen kan ik ze niet vinden :/

In ieder geval, tik het maar eens in op google en sta versteld: google: word is repaginating

Bv.

[...]
Bedankt Wilke

IK had al gezocht op google vond wel mensen met het probleem maar niet echt oplossingen. Ik heb het zelf opgelost zoals je hier boven kan lezen.
Was alleen benieuwd naar wat het nou precies was.