Compaq Presario Service Center Probleem

Pagina: 1
Acties:

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
Ergens in Julie las ik op de tweakers.net dat HP/Compaq vervangingsprogramma had gestart voor aantal type laptops dus ook voor mijn Compaq Presario 2800.

Dus ik heb via link een software van HP gedownload en het testte mijn geheugen en idd ik kwam aanmerking voor die programma.

Dus ikke HP bellen en ze zouden iemand naar mij sturen om die product te laten ophalen en het was opgehaald. Echter toen heb ik alleen geheugen module meegegeven en wat bleek service center moest ook hele laptop hebben dus die kwamen ze ook ophalen. ( al 4 weken verstreken)

Dus alles was ok.. na 3 weken hoorde ik nog steeds niks van ze dus ik bel die service center (DynaFix) wat bleek ze waren niet op de hoogte van die vervangingsprogramma van HP en ze hebben mijn laptop getest met goeie geheugen ( er zaten 2 reepjes van 256mb.. eentje heb ik later zelf gekocht) en ze vonden geen fouten dus ikke via telefoon vertellen dat het om die ene geheugen ging en niet met laptop. Dus ze zouden met mijn contact opnemen... wat ze niet gedaan hebben dus ik bel maandag en kreeg te horen dat ik 112 euro aan onderzoekkosten moet betalen omdat ze geen fouten hebben kunnen ontdekken.

Dus ik weer uitleggen dat het om geheugenmodule ging en niet om mijn laptop en die vrouw van Service Center ook kwaad omdat ik dingen gewoon ook 10 keer zat te herhalen.. ( lol ze snapte niet maar wilde niet toegeven)

En ze gaan nu nog een keer testen maar ik heb ook nogmaals gezegd dat ze software van HP moet gebruiken... maar ik ben bang dat die wijf niks over computer weet....

Wat moet ik doen?

Lucky Goldstar