Toon posts:

Welke Nieuwsserver in combinatie met Demon ADSL 8192/1024

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nog niet zo heel goed bekend met het gebruik van nieuwsgroepen maar ik wil eigen van het limiet van 2 connecties tot 50 KB bij Demon af.
Is het dan mogelijk om bijvoorbeeld een account te nemen bij Eweka ? Zodat ik met hogere snelheden kan downloaden?

Iemand ervaring met Demon ADSL 8192/1024 en gebruik maakt van een betaalde nieuwsserver? Ik ben op zoek naar een goede provider maar ik lees zoveel verschillende dingen dat ik puur deze topic ben gestart voor Demon Users..

Please let me know :P

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
Eweka is redelijk, zijn goed bezig hun dienst op te bouwen.

Usenetserver staat zeer goed bekend, maar kost ook iets meer, 15 dollar/mnd.

UNS icm Demon 8Mbit (7600 linesync ivm afstand) haal ik rond de 800k/sec, op piekuren zo'n 400-600.

Verder is er een heel groot topic over newsservers:
[rml]Betaalde newsservers met binaries [ deel 2][/rml]

Verwijderd

Topicstarter
Maar als ik de site van Usenet bekijk dan zie ik dat het een Amerikaans bedrijf betreft..

Kan ik dan gewoon op de nederlandse binaries komen? zoals bijvoorbeeld a.b.boneless? of a.b.nl ?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:57

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 15:14:
Maar als ik de site van Usenet bekijk dan zie ik dat het een Amerikaans bedrijf betreft..

Kan ik dan gewoon op de nederlandse binaries komen? zoals bijvoorbeeld a.b.boneless? of a.b.nl ?
Jep....ze voeren alle nieuwsgroepeng eloof ik ;) maak er zelf (via demon 8192/1024) al ongeveer 10 maanden gebruik van! Overigens is 15 dollar op dit moment ongeveer 12 euro geloof ik ;)

Met Eweka heb ik overigens (vanuit het verleden) slechte ervaringen, maar dat zou nu best verbeterd kunnen zijn.....