Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

telefoon lijn splitsen tbv niet meeluisteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de telefoonlijn gesplitst in 4 lijnen.
nu wil ik het zo maken dat als er op 1 telefoon is opgenomen de andere mensen(toestellen) niet kunnen mee luisteren.
ik weet dat het bestaat.

maar verder niet hoe en wat imand hier?
dus 1 lijn 4 toestellen en niet meeluisteren dus als je dan oppakt hoor je niks

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

telefooncentrale?

Verwijderd

Topicstarter
nee er moet iets anders zijn

Verwijderd

zijn kastjes bij de gamma voor te koop. niet zo duur, geloof 10eu

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 15:01

Rmg

Kan je een analoge telefoon centrale voor gebruiken

Verwijderd

ik denk dat een goekope telefooncentrale de meest gangbare oplossing zal zijn.

je wint er ook weer een hoop functionaliteit mee zoals kostenloos van kamer naar kamer bellen, belgroeppen creëren, intern doorverbinden enz :)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 07:50
Bij het onderdelen huis heb ik wel eens zo'n kastje gehaald.
Was ongeveer 7*3*5 cm en er zaten een aantal telefoonstekkertjes aan de ene kant voor de telefoons en eentje voor de lijn en een aantal LEDs die aangaven welke telefoon van de lijn gebruik maakt.

Kostte toen ongeveer 10 gulden, dus zou nu wel eens 10 euro kunnen kosten :)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:23
Waarom niets is makkelijker en beter toepasbaar dan een analoge telefooncentrale voor een drol en 3 knikkers kan je ze al op de kop tikken.

Heb je er weleens aan gedacht wat het resultaat is als pietje de telefoon opneemt en degene die belt moet nel hebben, dan moet nel naar de kamer van pietje lopen. Als je een analoge telefooncentrale hebt kan je nog doorverbinden en zelfs intern met elkaar bellen
Pagina: 1