Toon posts:

[XP] Backup internet en printer instellingen, hoe?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn super trage 600mhz moet weer eens geformateerd worden maar nu wil ik straks niet moeilijk hoeven doen met instellen ip adressen en de printer. hoe kan ik deze instellingen op een cdtje zetten, er staat nergens copieren of zo...
Hoop dat het wel mogelijk is... iig bedankt.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 16:01

André

Analytics dude

Een IP adres in toch in een paar seconden ingesteld? En de printer installeren is ook een kwestie van een paar kliks.

* André snapt niet helemaal waarom je dat wil backuppen :?

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik een n00b ben op dit gebied en te weinig tijd heb om straks er mee te moeten gaan kloten. en het lastige is dat printer en internet op een ? router? ofzo ingesteld zit.. vorige keer is het me iig niet gelukt. ik heb btw wel win xp prof, zit daar geen tooltje op speciaal voor dit soort dingen?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Tip: pak een pen en papier en noteer al je instellingen, formarteer daarna en installeer alles weer. Als je instellingen staan op papier dus je hoeft je geen zorgen te maken.

Er zijn genoeg programma's die zoiets kunnen (printers backup), maar meestal zijn deze nog ingewikkelder dan de gewone methode's.

Trouwens, welkom hier op got. Zou je Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got nog even willen doornemen, hier staat in wat we van jou verwachten in topics. Zou je nog even willen vermelden over welk os het gaat?

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Onder XP Professional: Files and Settings Transfer Wizard (start menu - accessoires - system tools), kun je de instellingen en bestanden naar keuze opslaan en weer terug zetten na een nieuwe install.
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 12:00:
ik heb btw wel win xp prof, zit daar geen tooltje op speciaal voor dit soort dingen?
leon1e schreef op 08 september 2004 @ 12:05:
Zou je nog even willen vermelden over welk os het gaat?
:X :)

[ Voor 29% gewijzigd door Ruzor op 08-09-2004 12:13 ]

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Topicstarter
Ruzor, je wordt bedankt,

FAQ heb ik doorgenomen en de zoek functie gebruikt, niets gevonden

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Ruzor schreef op 08 september 2004 @ 12:12:
Onder XP Professional: Files and Settings Transfer Wizard (start menu - accessoires - system tools), kun je de instellingen en bestanden naar keuze opslaan en weer terug zetten na een nieuwe install.

[...]

[...]

:X :)
Al voor de reactie van de ts het topic aangeklikt ;).

Ik zet er nog even xp bij in voor het archief/search.
Pagina: 1