[XP] Windows Activatie wil niet met een blocked key*

Pagina: 1
Acties:

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Zit hier met een IBM laptop waar eerst Windows XP Pro op zat van IBM zelf ..
Maar hierna heeft iemand er een nieuwe installatie overheen gegooid (coperate key)

Nu kreeg ik de laptop hier met veel spyware..gedelete enzo
Maar nu wil ik ook Windows updaten (SP 1 staat zelfs niet geinstalled) |:(

Echter krijg ik elke keer dat de product key niet goed is (schijnbaar is coperate key geblokt?) Dus nu heb ik een nieuwe versie (oem) van Windows XP Pro gekocht..

Via regedit zorg ik dat windows weer geactiveerd moet worden , maar de nieuwe productkey ziet windows xp als een 'foute productkey' ...sluit ik het activatie scherm af ..dan is windows weer geregged , maar geeft windows update weer de error aan dat de productcode niet klopt ?

Wat kan ik doen?

Defunctus Deo Juvente

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 16:13

Nik

Er zijn ook tooltjes te downloaden om je key te veranderen. Maar waarom geef je je HDD niet eens een format en installeer je die mooie OEM cd niet? Lijkt mij de beste oplossing.

(pas op met warez en illegale key's hier, vinden de modjes niet zo'n leuk onderwerp :))

Verwijderd

in principe kan je niet zoveel doen, je windows is geinstalleerd met een VLK cd en de setupp.ini daarvan heeft je windows zo "ingericht" dat hij ook alleen VLK keys accepteert.

ik heb ooit eens geprobeerd om bij een eenmaal geinstalleerde windows de setupp.ini nog aan te passen maar dat was zinloos.

je kan 2 dingen doen: zorgen voor een werkende illegale key (google) of overnieuw installeren met je oem cd.

• HappyFun
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 11:32:
in principe kan je niet zoveel doen, je windows is geinstalleerd met een VLK cd en de setupp.ini daarvan heeft je windows zo "ingericht" dat hij ook alleen VLK keys accepteert.

ik heb ooit eens geprobeerd om bij een eenmaal geinstalleerde windows de setupp.ini nog aan te passen maar dat was zinloos.

je kan 2 dingen doen: zorgen voor een werkende illegale key (google) of overnieuw installeren met je oem cd.
thanks..zal dus wel een nieuwe install worden (net alles beetje gefixed) :(

Defunctus Deo Juvente

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:01
oki hier komt ie ga naar het activatie schermpje dan zeg je dat je iemand wilt bellen om het te activeren. Als dat hebt gedaan krijg je een mogelijkheid in dat schermpje om ergens een product key te veranderen. en hier vul je dan je nieuwe key in

Verwijderd

martijnf schreef op 08 september 2004 @ 11:36:
oki hier komt ie ga naar het activatie schermpje dan zeg je dat je iemand wilt bellen om het te activeren. Als dat hebt gedaan krijg je een mogelijkheid in dat schermpje om ergens een product key te veranderen. en hier vul je dan je nieuwe key in
dat heeft hij toch al geprobeerd?

• HappyFun
  • Niet online
martijnf schreef op 08 september 2004 @ 11:36:
dan geeft ie dus aan 'onjuiste code' , ondanks dat het een nieuwe (legale) productkey is (zie 3 reacties hierboven waarom)

Defunctus Deo Juvente

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:01
ow mijn excusses :X

wel een beetje vreemd dit zou toch moeten werken denk ik zo

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

martijnf schreef op 08 september 2004 @ 11:38:
wel een beetje vreemd dit zou toch moeten werken denk ik zo
Wederom, lezen ;)
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 11:32:
Daarom werkt dat dus niet :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1