Toon posts:

Dimension 2400 Multi Media, is dit wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na lang gezoek op de dell site, wat een onoverzichtelijke site en je komt steeds weer op andere prijzen ...

heb ik het volgende samengesteld, graag jullie reacties of dit was is:

Intel 845GV+ chipset
Uitgerust met Microsoft® Windows® XP operating system
Geïntegreerde AC'97 audio
Geïntegreerde Intel® Extreme Graphics
Geïntegreerd 10/100 Pro Ethernet Netwerk kaart
Micro Tower: 6 USB 2.0 ports & 3 PCI slots
Dell Solution Center
Midnight Grey uitvoering!
Norton Internet Security (NIS) 2004 (90 day trial)
windows XP
gratis printer
3 jaar Next Business Day On-Site & 1 jaar Online training - Dell Recommended

Intel® Pentium® 4 Processor (2.80GHz, 512k cache, 533MHz FSB)
Aktie: 256MB Single Channel DDR (1 x 256MB DIMM)
80GB ATA-100 Ultra DMA (7200rpm) Harde Schijf
48x/24x/48x CD-RW

voor een prijs van 602 euro, haal ik de service eraf wordt het 490 euro ...
Ik wil zelf een dvd brander later kopen en installeren aangezien zij daar erg veel geld voor vragen.

Maar ik kan niets lezen over de videokaart of geluidskaart, ik neem aan dat die onboard zitten, maar is het kwalitatief dan wel wat?

http://commerce.euro.dell...tvppdesktop1x&co=&b=50789

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 11:24:

Maar ik kan niets lezen over de videokaart of geluidskaart, :? ik neem aan dat die onboard zitten, maar is het kwalitatief dan wel wat?

http://commerce.euro.dell...tvppdesktop1x&co=&b=50789
:? :?

...

En of de pc iets voor jou is weten we _niet_. We weten helemaal niet wat je wilt doen + het is en blijft je eigen keuze.

En als je alleen maar gaat chatten is een p3 zelfs nog goed. Dus ik zou zeggen, koop hem. (er komen dan nog wel ong. 90 euro verzendkosten bij!)

[ Voor 42% gewijzigd door Roberto op 08-09-2004 11:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
RS_003 schreef op 08 september 2004 @ 11:28:
[...]

:? :?

...

En of de pc iets voor jou is weten we _niet_. We weten helemaal niet wat je wilt doen + het is en blijft je eigen keuze.
sorry klopt vergeten te vermelden wat voor een computer ik zoek. Ik ben op zoek naar een computer waar ik mee kan photoshoppen, programmeren en internetten (en eventueel videobewerken) Op zich voldoet mijn pentium700 daar nog prima voor, maar die heeft helaas wat gebreken, en vind het niet meer het geld waard om nog te gaan investeren. Ik ben dus niet op zoek naar de ultieme gamers pc, maar een spel als Colin McRae moet hij wel aankunnen. Ik weet niet wat voor een videokaart deze comp heeft; 64mb?

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:02

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Of je video&geluid kwalitatief wat zijn.. zoek eens op die 845 chipset. Daar zitten die twee vermoedelijk samen in. Of je dit merkt is een tweede, sinds ac'97 koop ik geen losse geluidskaarten meer, en mis niks omdat als ik serieus geluid wil ik een paar dali speakers in de woonkamer heb staan ;-)

Verder kan je natuurlijk zelf het zoekwerk verder verrichten door even wat beter naar de onderdelen te kijken, en het hier posten.

ping 127.212.23.124

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 11:36:
[...]

sorry klopt vergeten te vermelden wat voor een computer ik zoek. Ik ben op zoek naar een computer waar ik mee kan photoshoppen, programmeren en internetten (en eventueel videobewerken) Op zich voldoet mijn pentium700 daar nog prima voor, maar die heeft helaas wat gebreken, en vind het niet meer het geld waard om nog te gaan investeren. Ik ben dus niet op zoek naar de ultieme gamers pc, maar een spel als Colin McRae moet hij wel aankunnen. Ik weet niet wat voor een videokaart deze comp heeft; 64mb?
google doet wonderen: http://www.intel.com/prod...chip_graphics+body_egfam&
En dat chipset snoept dus geheugen van je ram af... (had je dus ook zelf kunnen vinden)
+ je hebt alleen maar pci sloten dus verder upgraden dan naar een radeon 9200 pci AIW zit er niet in.

Gamen kun je dus imho wel vergeten. (met jouw config zit je denk @ max 4000 2001 3dmarks. ik haalde nml met een celly 2.6 2300 3dmarks, dan is een gf 2mx nog sneller)

Maar de rest zou je er idd nog wel mee kunnen doen (hoewel ik dan voor een raid 0/1 setup zou gaan en iets grotere hdd's)

[ Voor 9% gewijzigd door Roberto op 08-09-2004 11:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
RS_003 schreef op 08 september 2004 @ 11:40:
[...]

google doet wonderen: http://www.intel.com/prod...chip_graphics+body_egfam&
En dat chipset snoept dus geheugen van je ram af... (had je dus ook zelf kunnen vinden)
+ je hebt alleen maar pci sloten dus verder upgraden dan naar een radeon 9200 pci AIW zit er niet in.

Gamen kun je dus imho wel vergeten. (met jouw config zit je denk @ max 4000 2001 3dmarks. ik haalde nml met een celly 2.6 2300 3dmarks)

Maar de rest zou je er idd nog wel mee kunnen doen (hoewel ik dan voor een raid 0/1 setup zou gaan en iets grotere hdd's)
yup, maar ik kon dus niets vinden over de verzendkosten en als die 90 euro gaan bedragen, en nog een dvd brander moet gaan kopen en een goede videokaart ... dan wordt het wel een stuk duurder... en vraag ik me af of het nog loont.
Pagina: 1