My.Tnet werkt niet GoT wel met inloggen username

Pagina: 1
Acties:

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Beste admins, of moderators!

ik wil adverteren op vraag en aanbod, echter toen ik mijn username en wachtwoord invulde funtioneerde het niet.

op GoT heb ik wel een account en dit werkt dus feilloos, kunnen jullie mij toe-mailen wat ik moet doen, of welke gegevens ik in moet voeren om dus wel op MY.TNET te kunnen werken,

Ik weet ook niet of ik daar al een account heb aangemaakt, kan best zijn dat ik het vergeten ben aangezien mijn w8woorden document, met mijn hd-crash is mee-heengegaan. en ik er dus niet meer over beschik!

Mijn persoonlijke gegevens zijn:

weggehaald 10 jaar later

Ik vraag dus om de missende gegevens!

[ Voor 19% gewijzigd door loewie1984 op 07-04-2015 15:37 ]

discogs

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Eerst en vooral: je kunt op de frontpage (en dus op V&A) niet inloggen met je forumgegevens, daarvoor moet je een aparte account registreren. Als ik je goed begrijp heb je dat gedaan?

Ten tweede: je kunt door een bugje niet inloggen bij het plaatsen van een V&A-advertentie. Je moet dus eerst inloggen op de frontpage ( http://www.tweakers.net -> My.TNET -> Inloggen ) en dan pas naar V&A gaan om je advertentie te plaatsen

Ten derde: Wat betreft je vergeten wachtwoord, een FPA'tje zal je wel een nieuw wachtwoord mailen :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• loewie1984
  • Nu online
ja en als ik dat probeer met mijn GoT gegevens, ik neem aan dat ik mijn TNET profiel identiek gemaakt heb aan die van GoT, dan werkt het niet... dus zouden jullie dat ff voor mij kunnen checken!??! _/-\o_

discogs

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik heb je een nieuw wachtwoord gemaild naar fam.hollanders (kringelding) freeler.nl. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• loewie1984
  • Nu online
niet naar FREELER, ik ben gewisseld van provider

het moet naar @hccnet.nl en NIET naar @freeler.nl

discogs

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Mail veranderd en nogmaals nieuw wachtwoord gestuurd. Normaal zou 't nu dus moeten werken :).

Ik heb ook gezien dat je een tweede account 'Lowie643' aangemaakt hebt. Deze heb ik even op slot gezet, omdat we slechts één account toestaan. Op de FP kan je dus inloggen met username loewie-643- en het wachtwoord dat je toegezonden is. Kan je uiteraard daarna weer veranderen in je profiel.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik had 'm dus naar het adres in je profiel gestuurd omdat je hier niet had aangegeven dat die andere niet meer werkte. Als je dat ff bij in de startpost had vermeld dan was het wel in 1x goedgekomen, maar goed nu zou het ook moeten werken. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• loewie1984
  • Nu online
tot mijn grote spijt, werkt het na 2 verschillende wachtwoorden gekregen te hebben NOG NIET! :( :'(

dus als jullie nog ff tijd hebben om te checken!?! _/-\o_

bij voorbaat dank wederom,..

Loewie-634-

discogs

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Met "het werkt niet" kunnen we niet veel doen natuurlijk. Wat probeer je toe doen, waar gaat het mis, en welke eventuele foutmelding krijg je?

[ Voor 9% gewijzigd door Wouter Tinus op 09-09-2004 09:53 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• loewie1984
  • Nu online
Met het werkt niet bedoel, ik precies datgene wat ik femme persoonlijk heb toegemaild, is dat mijn inloggegevens die ik gemaild heb gekregen van tweakers.net niet overeen komen, en ik dus niet kan inloggen bij MY.TNET.

overigens is mijn GoT inlognaam: Loewie-643-
en mij MY.TNET inlognaam: Loewie643 ZONDER STREEPJES

of dat ook even goed gezet kan worden!

de gewijzigde gegevens kunnen gemaild worden naar fam.hollanders(kringelding)hccnet.nl

discogs

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik heb ook gezien dat je een tweede account 'Lowie643' aangemaakt hebt. Deze heb ik even op slot gezet, omdat we slechts één account toestaan. Op de FP kan je dus inloggen met username loewie-643- en het wachtwoord dat je toegezonden is. Kan je uiteraard daarna weer veranderen in je profiel
met streepjes dus, anders moet een fpa even je cloontjes wisselen :+

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
loewie-643- schreef op 09 september 2004 @ 11:10:
Met het werkt niet bedoel, ik precies datgene wat ik femme persoonlijk heb toegemaild, is dat mijn inloggegevens die ik gemaild heb gekregen van tweakers.net niet overeen komen, en ik dus niet kan inloggen bij MY.TNET.
Femme mailen heeft hiervoor geen zin.
loewie-643- schreef op 09 september 2004 @ 11:10:
overigens is mijn GoT inlognaam: Loewie-643-
en mij MY.TNET inlognaam: Loewie643 ZONDER STREEPJES
Nee, je FP-login is ook loewie-643-, dus met streepjes. Als je dit verandert wil hebben, laat dat dan even weten. Maar dat veranderen doen we pas als we zeker weten dat je met het accout mét streepjes wel kunt inloggen.
Pagina: 1