Okay, kewl t-shirtje, maar kan ik het afdrukken?

Pagina: 1
Acties:

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik wil dus met al die flexe HQ logo's een t-shirt bouwen ;) In welk progje kan ik dat ut beste doen en hoe groot moet alles? Ik beschik over een HP Deskjet 720C (printer, duh ;)) en ik heb geen idee hoe en of ik dat kan doen.

Het gaat btw over een DPC shirt : Allemaal logo's van merken (AMD, Intel, nVidia, 3dfx, Microsoft enz. enz.) die maak ik allemaal een beetje vaag, daarboven op een dpc koe (de rc5 koe dus...) en dan www.dutchpowercows.org op de achterkant van het t-shirt wil ik : Join now! www.dutchpowercows.org

Leuk idee? Maarr ook uit te voeren? Ik hoop het!

Verwijderd

Leuk idee maar microsoft !??!?!?!!?!?!?:'(:'(:'(

Verwijderd

zet voor mijn part daar een Philips :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r logo op maar GEEN MICROSHIT !

• Cartman!
  • Niet online
Ja, Microsoft! Wie zijn de genen die dos op de markt brachten en zorgden dat we nu hier zijn waar we zijn (k, op computergebied dan :9) ook microsoft heeft daar aan meegewerkt, dus gene gezeur, ja de linux pinguin en het beos logo komen er ook op (als ik die vind ;))

• Cartman!
  • Niet online
Eeuh, en op welke resloutie moet ik het maken of zijn er speciale progs voor????

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 22:52
Gewoon lekker met photoshop gaan hobby'en en/of eventueel gebruik maken van illustratieprogramma's als Illustrator of Corel Draw.
En dan het zaakie uitprinten op t-shirt transfers (als het goed is heeft je HP daar ook een apart papiersoort profiel voor, maar sommige HP's hebben het ook weerniet...)

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Cartman!
  • Niet online
En weet iemand of dat dus op de HP Deskjet 720C werkt?

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:49

sus

is druk :+

Ja, heb het hier op een HP690C gedaan. Gewoon bij de HEMA van dat papier halen. Werkt geweldig

• Cartman!
  • Niet online
Mooi :) dan ga ik me eigen dpc shirt maken.....

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Hoe heet dat papier precies?
Strijkpapier ofzo? :)

Gewoon in de schappen bij de Hema?

• Cartman!
  • Niet online
Ik koop gewoonvan HP of is dat duurder?

Verwijderd

euhmz, waarom zelf uitprinten? Als je een paar van die shirts laat drukken bij een of ander bedrijfje dat euhm, dingen op kleren drukt, dan ben je vaak goedkoper uit, en heb je een betere kwaliteit. Niet overal natuurlijk, maar dan moet je een beetje goed zoeken. In Groningen heb je er iig een paar zitten die goedkoop en goed zijn :)

• Cartman!
  • Niet online
Ja, Groningen, eeuh, beetje veel kosten vanuit gouda he? ;) Maar hier in de stad zit ook zo''n kopieer winkelte, daar proberen dan maar...

En wat kost dat afdruk papier dan?

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Dat zou'k nou ook welles willen weten :)

Maar hoe heet dat papier nou? Transferpapier?

Verwijderd

Dat papier werkt lekker hoor , en ik heb betere ervaring met een el-cheapo iron-on dan met dat van HP . Kheb er zelfs voetbaltruitjes mee gedaan !
Pagina: 1