[V&A] Ook voor boeken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:52

Blauw

De Schreeuw

Topicstarter
Omdat we hier toch op een tech-georienteerde website zitten leek het me wel een idee om in de vraag & aanbok ook een categorie boeken te maken. Ik heb nu zelf een enorme stapel met allerlei ICT achtige boeken, en volgens mij zijn er wel meer tweakers die op deze manier makkelijk elkaar van ICT gerelateerde boeken/tijdschriften af kunnen helpen. Natuurlijk begrijp ik ook dat het hier geen marktplaats is, maar boeken over ICT zijn toch ook gewoon tech gerelateerd? Lijkt mij wel een toevoeging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Ik verplaats dit topic even naar Buyers Zone, aangezien alles in verband met de Pricewatch, ShopSurvey an Vraag&Aanbod daar thuishoort. Frontpage Algemeen is voor alle andere zaken in verband met de Frontpage :).

Je idee vind ik overigens op zich niet misselijk. Er is weliswaar een categorie 'Overige', maar als er daarbinnen veel producten van een bepaalde soort worden aangeboden, kan er een nieuwe categorie overwogen worden. Maar ik kan eigenlijk geen boeken ontdekken, of in ieder geval bijna geen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > BZ

Sorry, Steve :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00