Toon posts:

[probleem] Northon ghost

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op het moment ben ik bezig een batchfile aan te passen van norton ghost. Het bestaande batch file zet een image terug van de betreffende machine. Zojuist is mij gelukt om de bestaande file aan te passen zodat de file gelijk alle partities verwijdert en de maximale grootte instelt bij het terugzetten van een image. ( ghost -clone,mode=load,szef,src=images\pl1000.gho,dst=1 ) Maar nu wil ik dat als ik een image op een pc zet de volgende 2 vragen overgeslagen worden.

1)Partition size correct (yes)

2)Proceed with Diskload. (yes)

Iemand enig idee of dit mogelijk is en zo ja hoe? google en de users guide boden geen uitkomst.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 09:28 ]

• nodiras
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2025
Welke versie Ghost gebruik je

Type ghost /? voor meer info

-sure lost waarschijnlijk je laatste probleem op

ghost -clone,mode=load,szef,src=images\pl1000.gho,dst=1 -SURE

Verwijderd

Topicstarter
nodiras schreef op 08 september 2004 @ 09:38:
Welke versie Ghost gebruik je

Type ghost /? voor meer info

-sure lost waarschijnlijk je laatste probleem op

ghost -clone,mode=load,szef,src=images\pl1000.gho,dst=1 -SURE
Ik gebruik ghost 7.5 :)

Ik ga gelijk even kijken voor -sure.

Verwijderd

Topicstarter
Woei deze lost ze gelijk alle twee op dus, ik dank u zeer _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 09:51 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 09:27:
[...]

Iemand enig idee of dit mogelijk is en zo ja hoe? google en de users guide boden geen uitkomst.
Volgende keer toch even verder spitten ;) Zou je in het vervolg ook de edit-knop willen gebruiken als je de laatste poster in een topic bent? Als je twee posts na elkaar plaatst met een tussentijd van 3 minuten kun je beter je laatste reply aanpassen in plaats van meerdere reacties plaatsen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.