Toon posts:

NEC ND-2510A wordt niet herkend door Nero, wel door WinXP

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb vandaag een nwe dvdfikker gekocht, deze wordt herkend in winxp en kan dvd's uitlezen, echter, nero geeft de brander niet weer bij recorders....?

Wie kan me helpen?

Owjah, ik heb 15 min gezocht hier op tweakers, maar ik kon niks vinden over branders die niet worden herkend :)... dus niet zeggen dat ik mn best niet heb gedaan! ;)

• Ethefox
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:58
Je hebt je best niet gedaan. Welke versie van Nero?

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-02 12:42
Is een bekend probleem, nero opnieuw installeren.

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nero 5 herkend mijn ND-2500A ook niet, Nero 6 wel.

[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 08-09-2004 09:10 ]

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
lkkr flauw 1e-persoon-die-reageerde...

oke, en waar kan ik nero 6 downloaden (trial zal k maar zeggen ;) ), dna zal het wel opgelost zijn denk ik...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 12:52:
lkkr flauw 1e-persoon-die-reageerde...

oke, en waar kan ik nero 6 downloaden (trial zal k maar zeggen ;) ), dna zal het wel opgelost zijn denk ik...
probeer het eens op www.nero.com :|

daar kun je trouwens ook gewoon updates downloaden voor de versie die je wel legaal hebt, en dan zal je brander ook wel herkend worden

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

@ts: ff wat beter je best doen joh. Van de 7 topics die je post, komt er nu al op 5 stuks een slotje. Lees de faq eens zou ik zeggen ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed" :) Je bent al vaak gewezen op het feit dat we hier op GoT van je verwachten dat je vooronderzoek pleegt eer je een topic opent. Misschien heb je dat al gedaan, maar je hebt de FAQ van dit subforum overduidelijk overgeslagen. Ook kunnen we op geen enkele manier uit de topicstart afleiden wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem.

Ik raad je aan om mijn mailtje van gisteren nog eens aandachtig te doornemen wat betreft het gebruik van GoT, zeker wanneer je nog een lang, prettig en ongestoord verblijf op GoT wenst :) (mailtje is geleverd aan het adres zoals je in je profile vermeld hebt staan).

[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 08-09-2004 13:17 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.