Toon posts:

[FTP Server] Een goede voor mijn Win2k server

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Sinds gisteren ben ik in het bezit van een Windows 2000 Server hier thuis, en ik moet een goede FTP server zien te hebben waarmee ik vanaf buiten gewoon simpel weg mijn bestandjes kan aanpassen, en verder hoeven er geen speciale super functies in.

Ik heb al verschillende servers gehad, maar dan krijg ik iedere keer een fout melding zoals:

code:
1
2
200 Port command received
425 Unable to open the data connection

Dit is dus een verbinding vanuit het lokale netwerk.

Kan iemand mij vertellen wat echt een goede server is, en hoe ik die problemen met Port commands kan verhelpen, en hoe ik PASV werkend krijg vanaf het internet?

Verwijderd

?
Je krijgt je PORT commando niet werkend, dus de server is fout?
Installeer Cerberus FTP server (gratis, freeware) en lees een tutorial over PASV en PORT mode FTP. het stelt geen zak voor en één google-query en je bent er.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:38
Er zijn heel veel verschillende ftp servers.
Kijk maar eens naar BFTP, Serv-U, GuildFTP, is heel veel over te vinden. Bij deze zit ook een goede handleiding om het werkende te krijgen. :)

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

op mijn 2003 server heb ik FileZilla staan, werkt best lekker (had vroegah bulletFTP werkte ook lekker)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het lijkt me dat je hier voldoende over kunt vinden met wat vooronderzoek. Als alle servers hetzelfde probleem hebben lijkt het me sterk dat het probleem niet ergens anders ligt. Even google of de GoT search gebruiken dus:

[search=ftp server pasv]
[google=ftp server pasv]
:)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.