[laptop keuzes] Help me kiezen

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04-2025
Hallo iedereen,

dit draadje is voor de mensen die niet aan alle keuzes van laptopcomputers uit geraken.

dit is mijn min specs

ik heb een budget van 1400 tot max 1499

lange batterijduur van min 5 uur
draagbaarheid (student)
Pentium M 1.5 ghz of hoger of vergelijkbaar met dit
ati 9700 (toch beetje gamerscapaciteiten)
512 mb ram
40/60 gb hd of beter
dvd/cd writer
wifi G
widescreen zou leuk zijn
bluetooth is welkome optie

ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaald merk.

Bedankt alvast,

Nickske }:O

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-12-2025

Sosabowski

nerd

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

[rml][ Notebook Best Buy Guide] juli 2004 - Inleiding[/rml] ook al gelezen, is wel van Juli maar nog wel relevant...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De twee heren boven mij geven al hele relevante links, die zeker het doornemen waard zijn. In de FAQ staat, dat je ook zelf op zoek moet gaan naar informatie. Informative over Radenon 9700 is gemakkelijk te vinden, inclusief benchmarks.

Aangezien je al veel keuzes hebt gemaakt, kan je al snel op zoek gaan naar notebooks. In de pricewatch zijn vele notebooks te vinden. Zo zien we hiermee al wat prijzen en notebooks. In CSL zijn, naast de vraag-topics, ook veel [ervaringen] topics. Hierin schrijven gebruikers over hun ervaringen met een bepaalde notebook. Zodra jij een notebook in het oog hebt, kan je hier op zoek gaan naar het ervaringen-topic.

Succes. :)

Dit topic is gesloten.