[OE] E-mail uit outlook express van andere schijf importeren

Pagina: 1
Acties:

• AMDman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08-2025
Mijn mobo was kapot. Helaas bleek windows niet te werken op het nieuwe en er moest dus een nieuwe install komen. Om geen bestanden te verliezen heb ik windows xp maar ff op een reserve schijfje geinstalleerd. Vervolgens mn oude hd er weer bij aan om alle bestanden terug te halen. tot zover geen probleem.

Nu ben ik dus al mijn mails kwijt waaronder een aantal zeer belangrijke. Is er een mogelijkheid deze ergens van de oude schijf af te halen? ze staan er ongetwijfeld ergens op maar waar en hoe gaat dit in zijn werk.

Mijn dank zal groot zijn!

• Jaywalker
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-11-2024
Kijk eens op de volgende link http://insideoe.tomsterdam.com/files/store.htm deze geeft aan waar je bestanden te vinden zijn.

Indien je in je nieuwe installatie bij in OE (Outlook Express) bij Tools (extra) en dan Options (opties) en dan tabblad Maintainance (onderhoud?) en dan Storage Folder kiest kun je daar de locatie van je 'nieuwe' (oude) bestanden aangeven.

Bedenk dan wel dat die locatie dan wel ingesteld staat voor je huidige situatie..

Succes

Koffie!!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:35
Ik pas je topic titel even aan zodat deze iets duidelijker is, ook verplaats ik het topic even naar Software Algemeen aangezien outlook een "los" programma is. :)

• AMDman
hmm....iemand nog een idee? het gaat er dus om om van een andere schijf waar dus ook xp op geinstalleerd is af te halen / importeren naar de nieuw ginstalleerde schijf.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

AMDman schreef op 08 september 2004 @ 11:26:
hmm....iemand nog een idee? het gaat er dus om om van een andere schijf waar dus ook xp op geinstalleerd is af te halen / importeren naar de nieuw ginstalleerde schijf.
Zoeken naar .dbx in de oude HD en deze copieren naar de map met de .dbx-bestanden (ook even zoeken waar) op de nieuwe HD.

Of de .dbx-bestanden op de oude HD naar een map copieren op je nieuwe HD en dan daar naar toeverwijzen op de manier die Jaywalker aangeeft.

Dit had je trouwens makkelijk in de search en google kunnen vinden |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Ruzor op 08-09-2004 11:33 ]

[This is what you get when you mess with us]

• AMDman
Ruzor schreef op 08 september 2004 @ 11:30:
[...]

Dit had je trouwens makkelijk in de search en google kunnen vinden |:(
Zover was ik ook al wel maar dit blijkt niet de oplossing. de dbx bestanden zijn niet te vinden op de oude schijf, waarschijnlijk zijn deze ergens weggezet omdat er gewerkt is met door password beschermde accounts in windows xp.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

AMDman schreef op 08 september 2004 @ 11:50:
[...]

Zover was ik ook al wel maar dit blijkt niet de oplossing. de dbx bestanden zijn niet te vinden op de oude schijf, waarschijnlijk zijn deze ergens weggezet omdat er gewerkt is met door password beschermde accounts in windows xp.
Dat lijkt mij niet, je moet ook de optie "ook zoeken naar de verborgen bestanden" ofzoiets aanzetten, dan kun je ze wel vinden waarschijnlijk. Als je ze dan nog niet kan vinden :X

[This is what you get when you mess with us]

• AMDman
Ruzor schreef op 08 september 2004 @ 12:03:
[...]

Dat lijkt mij niet, je moet ook de optie "ook zoeken naar de verborgen bestanden" ofzoiets aanzetten, dan kun je ze wel vinden waarschijnlijk. Als je ze dan nog niet kan vinden :X
bedankt man....dat was de truck!

SLOTJE
Pagina: 1