Toon posts:

[Office 2003] Na scrollen, plaatjes allemaal verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een hele poos het probleem met alle office producten dat wanneer ik scroll, de plaatjes in het document niet meer worden weergegeven.

De plaatjes staan nog wel in het document maar zijn als het ware transparant geworden. Dit werkt echt enorm lastig want zo kan ik geen document mooi in elkaar zetten. Soms komt het plaatje na terug scrollen weer terug maar dit is ook maar zelden.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Heb al SP1 geinstalleerd en dat mocht ook niet helpen. Misschien videokaart? intern geheugen?

Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan/wilt geven!

Alvast bedankt

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
* Outerspace heeft er af en toe ook wel eens last van.

Als je even op houd met scrollen en wacht eventjes komen ze dan terug :?
Als ik namelijk even wacht , dan kan Word namelijk de plaatjes 'genereren'.

Verder het zou mooi zijn als je meer specs geeft over je computer :)

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 07-09-2004 23:57 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
de plaatjes komen niet terug, alleen als ik bijvoorbeeld op het plaatje klik om hem weer goed te maken (eigenschappen bekijken ofzo).

Het gaat om een pentium 3, 800mhz met Windows XP

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:19

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Even een flinke schop omhoog. Ik heb hetzelfde probleem, en het enige wat ik terug kon vinden was dit bericht. Is het inmiddels al opgelost, of heeft iemand anders suggesties? Alvast bedankt.

Het gaat overigens om een Pentium 4 3 Ghz met 1 GB RAM.

[ Voor 14% gewijzigd door Hertog op 12-12-2005 14:57 ]

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

En nogmaals een, dit keer wat kleinere, schop omhoog :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

En nog een schop. Niemand een idee?

Verwijderd

lastig probleem. eens een andere versie van je videodrivers installeren?
Pagina: 1