Toon posts:

[nero] mpg groter dan 700 mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zit met het volgende...
Ik ben veel bezig met pinnacle en zet mijn bestanden altijd om naar mpg.
Nu heb ik dus ook wel es bestanden die groter zijn dan 700 mb en dus niet op een gewoon cd'tje passen. Deze wil ik dan op dvd branden.
Alleen dit gaat niet met nero omdat ik alleen dvd-bestanden kan branden op een dvd. (vob bestanden)
Weet iemand een oplossing om deze mpg bestanden groter dan 700 mb te branden en zo dan ook af te afspelen in mijn dvd-speler?

(de functie om te branden direct vannuit pinnacle gebruik ik niet, omdat dan m'n kwaliteit minder is. Daarom zet ik het eerst om in mpg)

Verwijderd

Normaal brand je de bestanden als mpeg op een cd? Bedoel je als Video-CD of gewoon als data? Dus als een data-cd? Zodat je dvd-speler de mpeg bestanden afspeelt?
Een DVD kun je ook als data-dvd branden. Dit moet met Nero geen probleem zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik eem mpg bestand heb gemaakt dat kleiner is als 700 mb kies ik in nero super-video cd.
Maar als ik grotere bestanden heb, dus meer als 700 mb moet ik die dus op een DVD branden. Alleen hoe kan ik dan zorgen dat dat bestand (.mpg) afspeelbaar is op mijn DVD speler dat op mijn tv zit aangesloten.
Welke optie moet ik kiezen?

• De Bij
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 15:38:
Als ik eem mpg bestand heb gemaakt dat kleiner is als 700 mb kies ik in nero super-video cd.
Maar als ik grotere bestanden heb, dus meer als 700 mb moet ik die dus op een DVD branden. Alleen hoe kan ik dan zorgen dat dat bestand (.mpg) afspeelbaar is op mijn DVD speler dat op mijn tv zit aangesloten.
Welke optie moet ik kiezen?
sommige dvd stand alone's hebben ondersteuning voor .mpg files. de jouwe waarschijnlijk niet.

Het enige wat je dan kan doen is het bestand converteren naar DVD (mpeg2) formaat of naar (s)vcd formaat helaas.

check mijn webshop!