Toon posts:

magnat auto versterker..??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een magnat versterker van ong.10 jaar oud.Daar staat op 2 keer 60 watt/4 ohm en 1 keer 120 watt/4ohm.Hij is aluminium gekleurd en ik geloof nog uit de goede tijd van magnat.
Nu mijn vragen ,Zijn dit nu echte wattages?dus echt 60 watt output?Is dit een redelijke versterker?Ik ben in het bezit van een paar pioneer speakers 3 weg nominaal 60 watt 260 watt max.Is dit nu een goede versterker voor deze speakers?omdat die 60 watt overeenkomt?of kan ik hier gerust een zwaardere versterker opzetten?Ik stel het zeer op prijs als iemand me dit kan verellen....vriendelijke groeten Tonie

• Gemineye
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2024

Gemineye

KEFalicious..

bij de meeste autoluidsprekers moet je je weinig tot niets aantrekken van dat maximale vermogen, want in de praktijk heb je daar eigenlijk niks aan.. Ga uit van die 60watt voor je speakers, en ga daar bij voorkeur niet (te ver) overheen. Ik denk dat je deze versterker prima kunt gebruiken voor deze speakers, of het goed klinkt kan ik van hieruit niet beoordelen..

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..