[showcase] strand model

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

#1 en #8 vind ik de mooiste, 1 vanwege de DOF en de belichting, en van 8 is de compositie erg aardig, alleen jammer dat de horizon een beetje scheef is :( Zeker voor de cam zijn het leuke plaatjes, kun je misschien ergens de originelen uploaden en linkjes posten? zou ze graag willen zien als je ervan overtuigd bent dat deze mooier zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 16:17

RSP

#6 heef mooie kleuren en natuurlijk een strak silhouet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mee eens, het silouet is strak O+ maargoed, waar heb je d'r vandaan gehaald? is het een kennis ofzo of heb je echt een model gezocht? (just intrested..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 23:28:
mee eens, het silouet is strak O+ maargoed, waar heb je d'r vandaan gehaald? is het een kennis ofzo of heb je echt een model gezocht? (just intrested..)
Vriendinnetje : O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Je 'liefdesvriendin' of een vriendin-vriendin? Dit om misverstanden te voorkomen uiteraard. ;)

Over je foto's denk ik nog even na. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 23:01
Bij de foto's 5 en 6 vind ik het storend dat het getal op het shirt net te zien is.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is idd wel jammer, dat is veel mooier opgelost bij foto 8.. fotosoep? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:02

Rudedadude

Maybe we were born to run

Wat opmerkingen van mijn kant, doe ermee wat je wilt.

Ik vind 2 en 4 de beste foto's uit de serie.

1 vind ik mooi, maar die strook strand maakt het net wat onrustig. Ik zou zeggen, of een horizon, of alleen duingras
2 Een leuke spontane uitdrukking en heel mooi licht. Ik zie alleen een pietepeuterig klein wit bordje op de achtergrond :P
3 Ik vind de gezichtsuitdrukking en het licht in deze foto net wat minder. Ze kijkt hier een beetje onbestemd. De foto lijkt net iets te licht
4 Wel weer een mooie pose. Misschien zou ze nog iets meer 'kijk-ruimte' moeten hebben.
5 & 6 hele mooie kleuren, ik vraag me alleen bij beide poses af waarom ze niet over zee uitkijkt, maar met haar gezicht naar de camera staat. Bij 6 vraag ik me ook af of deze compositie sterker is dan een waarbij haar voeten er wel op staan.
7 Leuk gedaan met de onscherpe achtergrond. Ben benieuwd naar het effect wanneer je (minimaal) had ingeflitst (waarmee niet direct gezegd is dat zoiewts een mooi resultaat oplevert) . Misschien had ze ook meer richting de zee kun 'staren' om wat meer richting aan haar gelaatsuitdrukking te geven.
8 haar lichaamshouding is niet helemaal symetrisch (linkerschouder-rechterschouder) en dat vind ik met dit silhouet wat vreemd overkomen. Verder een leuke foto.

Wat doe ik weer lang over mijn 2 cent :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rudedadude op 08-09-2004 00:08 ]

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede 2 centen hoor :), daar heb ik wel wat aan.

Ze poseerde niet echt voor deze foto's, heb er gewoon met wat praatjes afgeleid en op het juiste moment afgedrukt. Daarom zijn sommige dingen niet beter zoals de lichaamshouding etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Je had nog wat kunnen proberen met een invul flits of flitsen met een lange sluitertijd geven beide toch weer verschillende effecten, persoonlijk vind ik een donker profiel niet zo.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Bij ondergaande zon op een verlaten strand met een leuke meid en jij gaat foto's maken.. 8)7

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Het blijven Tweakers he 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we het alleen over die meid gaan hebben, stel ik voor dat we dit topic verplaatsen naar Gadget Talk... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uhm, offtopic geblaat aub achterwege laten :p

Heb liever serieuze kritiek, zoals dat van Rudedadude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ik zou nog reageren buiten die domme offtopic-opmerking. :)
Aangezien ik het niet altijd eens ben met Rudedadude geef ik ahv zijn opmerkingen ook even mijn .02.
Rudedadude schreef op 08 september 2004 @ 00:07:
Ik vind 2 en 4 de beste foto's uit de serie.
Ik ga voor nummers 1 en 6, met kanttekeningen hieronder.
1 vind ik mooi, maar die strook strand maakt het net wat onrustig. Ik zou zeggen, of een horizon, of alleen duingras
Alleen duingras was denk ik inderdaad ideaal geweest, maar ik denk niet dat die mogelijkheid er was in deze situatie. Qua compositie en pose vind ik het in elk geval een heel interessante foto. Het (helm?)gras in de benedenhoeken vind ik mooi, het wijst ook de goede kant op. Jammer van het kleine streepje zee, maar misschien is dat nog net weg te werken.
2 Een leuke spontane uitdrukking en heel mooi licht. Ik zie alleen een pietepeuterig klein wit bordje op de achtergrond :P
Tja, dat bord vind ik een twijfelgeval. Wat ik had gedaan was iets meer naar links kadreren.
3 Ik vind de gezichtsuitdrukking en het licht in deze foto net wat minder. Ze kijkt hier een beetje onbestemd. De foto lijkt net iets te licht
Inderdaad aan de lichte kant, maar dat pas je nog gemakkelijk aan denk ik. No offence... maar ik vind eerlijk gezegd dat het lijkt of ze moet niezen?
4 Wel weer een mooie pose. Misschien zou ze nog iets meer 'kijk-ruimte' moeten hebben.
Mee eens. De kadrering is de reden dat deze net wat minder is voor mijn gevoel. Hier geldt het ook meer dan bij nummer 2 vind ik.
5 & 6 hele mooie kleuren, ik vraag me alleen bij beide poses af waarom ze niet over zee uitkijkt, maar met haar gezicht naar de camera staat. Bij 6 vraag ik me ook af of deze compositie sterker is dan een waarbij haar voeten er wel op staan.
Ik vind 5 een stuk minder dan 6. Erg mooie kleuren. Ik vind het inderdaad ook jammer dat haar voeten er niet op staan, dus ik denk dat je door nog lager te gaan zitten een nog beter beeld had kunnen krijgen. Op de een of andere manier vind ik het helemaal niet storend dat je de cijfers op haar shirt kunt lezen (ik zou bijna zeggen "integendeel"), dus dat ben ik niet met mercarra eens. Horizon bij 6 is een tikkeltje scheef. Je uitleg over waarom ze niet over zee uitkijkt begrijp ik, maar toch vind ik het wel jammer dat je het niet aan d'r gevraagd hebt.
7 Leuk gedaan met de onscherpe achtergrond. Ben benieuwd naar het effect wanneer je (minimaal) had ingeflitst (waarmee niet direct gezegd is dat zoiewts een mooi resultaat oplevert) . Misschien had ze ook meer richting de zee kun 'staren' om wat meer richting aan haar gelaatsuitdrukking te geven.
Ik vind het jammer dat je haar gezicht vrij goed kunt zien. Begrijp me niet verkeerd, maar ik denk dat het mysterieuzer was geweest als het wat donkerder was gebleven.
8 haar lichaamshouding is niet helemaal symetrisch (linkerschouder-rechterschouder) en dat vind ik met dit silhouet wat vreemd overkomen. Verder een leuke foto.
Mee eens. Ook jammer dat haar hand net te laag zit, en dat ook hier de horizon net een tikkeltje scheef is. Het idee vind ik wel weer erg leuk, ook al is het volgens mij niet helemaal een nieuw idee. ;)
Pagina: 1