a3d/eax geluid via optisch-digitale uitgang op ver

Pagina: 1
Acties:

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 15:17

pro_6or

amateur_60r

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn home cinema opstelling gebruiken om het eax/a3d geluid te kunnen luisteren. Ik heb een guillemot fortissimo (maar gvd geen vrije pci sloten meer) :( Kan ik via de optische digitale uitgang van de 4tissimo dit signaal naar mijn (sony 930) reciever sturen? Of is deze uitgang alleen geschikt voor het opnemen op minidisc :?

een treffende spreuk

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 15:35

Flotter

Pelipper!

Probeer het eens...

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Topicstarter
Ben ik te ongeduldig :? of is de vraag te onduidelijk geweest? Hopelijk is het zo duidelijker: De guillemot kan hardware matig eax en a3d (een van de twee 2.0 de ander 1.0) decoderen kan ik dit gedecodeerde signaal via de optische uitgang naar een van de optische ingangen van mijn versterker sturen en ze dan over mijn speakerset beluisteren (b&w 602 front,601 rear,cc6 center en rel q200 sub *D ) ja, heb ik hard voor moeten sparen! Please help mij, dit is mijn eerste post en geen reactie is niet leuk :'(

een treffende spreuk

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Topicstarter
Flotter, Kan het niet proberen want geen pci sloten meer vrij (ik ga binnenkort een nieuw systeem in elkaar schroeven) Heb nu een superzielige compaq pc met een pci slot (voodoo2) en die heb ik zeer hard nodig om nog enigszins te kunnen gamen!

een treffende spreuk