Toon posts:

GeForce FX 5700LE wordt soms gewoon niet gevonden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds enige tijd heb ik het volgende probleem :

Ik heb een GeForce FX 5700LE grafische kaart (van MSI MS-STAR). Daarbij ook een MSI TV-Anywhere Master (waarvan ik weet dat het brol is) op een AMD 64 3200+ processor (MSI Platinum moederbord)

Nu is het probleem het volgende : Als ik 20 keer mijn PC opstart, "vindt" hij niet altijd (bvb 15 van de 20 keer) zijn grafische kaart. Het gevolg is dat ik dus met een ongelooflijk slechte refresh rate zit opgescheept aan een standaard resolutie van 1024 x 768 (normaal is die veel hoger bij mij voor allerhande grafische programma's - geluid en video).

Ook is het zo dat ik normaal extra tabs heb als ik bij mijn beeldscherm - eigenschappen - instellingen - geavanceerd kijk (die extra tabs zijn "Kleurbeheer" en "GeForce FX 5700LE" (zes tabs in totaal, met dus de "gewone" : Algemeen - Adapter - beeldscherm - probleem oplossen). Als hij zijn kaart niet vindt, zijn ook die extra tabs er niet bij (ik heb dus als het ware geen enkele "geavanceerde" functie beschikbaar, zoals bvb switchen naar dual view en dergelijke...)

Dit loopt echt volgens de wet van Murphy. Het is dus altijd bang afwachten of het gaat werken...soms wel... soms niet...

Is er iemand die hier al van gehoord heeft of die weet hoe dit zou kunnen komen?

Alvast bedankt!