Ik heb sinds kort een router - een SiteCom Wireless Router - die mijn internetverkeer regelt. Dat verloopt allemaal prima. Echter, sinds die router is aangesloten, werkt mijn thuisnetwerk niet meer. Ik kan met geen enkele van de drie aanwezige pc's - waaronder een laptop met draadloos internet - op de schijf kijken van de andere pc, terwijl dit dus eerst wel kon.
Wanneer ik naar Mijn netwerklocaties in WinXP ga (alle drie de pc's hebben WinXP), dan ziet-ie wel de computer waar ik in wil komen, maar wanneer ik daar op klik zegt-ie dat ik niet gemachtigd ben. En dat terwijl ik geen wachtwoorden ergens opgezet heb.
Ik hoop dat er iemand is met een oplossing. Mocht je nog andere gegevens willen weten, dan kan ik die altijd geven.
Wanneer ik naar Mijn netwerklocaties in WinXP ga (alle drie de pc's hebben WinXP), dan ziet-ie wel de computer waar ik in wil komen, maar wanneer ik daar op klik zegt-ie dat ik niet gemachtigd ben. En dat terwijl ik geen wachtwoorden ergens opgezet heb.
Ik hoop dat er iemand is met een oplossing. Mocht je nog andere gegevens willen weten, dan kan ik die altijd geven.