Toon posts:

geen beeld asus p4p800 VM on board vga

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Help.
Na het wisselen van een harde schijf heb ik geen beeld meer als ik m'n pc met bovenstaand moederbord op start. Ik had beeld via de onboard vga chip.
Voor het wisselen deed ie het prima.
Ik heb de harde schijf gewisseld toen ie uit stond (duh) maar het kan zijn dat de rails van de harde schijf tegen het moederbord is gekomen (is nog al krap 4 HD in een casetek 1016)

Waarschijnlijk een stomme vraag maareh, kan ik nog iets doen behalve vrijdag een nieuw moederbord gaan halen?
Ik heb hier wel een gf4mx liggen om erin te steken maar die wordt zoiezo niet ondersteund in de linux versie die ik erop draai dus behalve testen heeft dat weinig nut.

De pc start wel op en volgens mij doet ie verder alles, ik hoor geen piepjes en hij lijkt ook vrolijk verder te booten maar ja, ik ga wel op blind.
BTW, het is niet een van de systemen in m'n specs....

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:15
Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 21:44:
Help.
Ik heb hier wel een gf4mx liggen om erin te steken maar die wordt zoiezo niet ondersteund in de linux versie die ik erop draai dus behalve testen heeft dat weinig nut.
Dat zou ik dan eerst maar eens proberen. Kan je later altijd nog een videokaart kopen die wel ondersteund wordt. Dan weet je in elk geval of niet het hele mobo is gaan hemelen.

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, zelfs met de gf4 geen beeld....
Ik heb de batterij er even af gehad om de zaak te resetten maar ook dat werkt niet.

Aangezien ie niet piept en ik er 99% zeker van ben dat ie wel gewoon boot, mag ik er dan vanuit gaan dat rpoc en geheugen nog wel ok zijn?

Is het logisch dat zowel de onboard als ook een agp kaart geen beeld geven?

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, nachtje geen stroom doet wonderen blijkbaar, ik heb beeld!