SVchost.exe belast mn cpu constant met 80% of meer.

Pagina: 1
Acties:

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-11 22:09
Ik heb het bovenstaande probleem,

Systeem:

Athlon xp 2800+
1gig corsair pc3200
radeon 9600 pro

ik heb herhaaldelijk gescand met norton, en met ad-aware, beide vinden een hele hoop en verwijderen dit ook. Helaas blijf ik dit probleem houden.

Ook krijg ik een Cmd promt als ik opstart met verder niks erin? (dit heb ik nog nooit gehad).
En heb sinds gisteren fatale uitzonderingen die de comp in 1 min laten rebooten ( met aftel tellertje :p ) deze uitzondering krijg ik gewoon als ik aan het cs en ben of gewoon op een idle systeem.

Daarbij krijg ik ook om de haverklap een bericht dat ik een Messenger service buffer overrun heb, ik moet vervolgens een patch downloaden op de twijfelbare site www.windowspatch.net, alwaar ze me nog 19 dollar zouden laten dokken voor de patch ook.

Ik zou graag wat hulp hebben om me in iedergeval de goede kant in te sturen (ik heb de search optie al gebruikt en dit heeft mij niet veel wijzer gemaakt)

Verwijderd

Ben je al bij Windowsupdate geweest?

Doet me een beetje aan Sasser denken enzo.

En verder voor al je vragen: Beveiliging en Virussen - FAQ, een beetje leesvoer dus.

Welkom @ GoT :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 21:32 ]

• Vdub
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07 19:03

Vdub

Wie anders?

[quoteEn heb sinds gisteren fatale uitzonderingen die de comp in 1 min laten rebooten ( met aftel tellertje :p ) deze uitzondering krijg ik gewoon als ik aan het cs en ben of gewoon op een idle systeem.[/quote]

Ik denk dat je nu last hebt van het MSBlaster virus, je moet dan op Windowsupdate site minimaal XP SP1 en de Blaster Patch downloaden, het beste is gewoon ff alles downloaden, mits je een kabel/adsl verbinding hebt, anders even zien of je de pc bij een kennis kunt laten updaten die wel adsl/kabel heeft.

• Pandemic
Ehm ik heb alle security updates uitgevoerd op windows update.

Maar nu kan ik ik servicepack 2 niet installeren, ik heb een foute reg key.
Ik snap dat dit komt omdat ik een niet legale windows xp pro heb, maar is er ergens een sp2/sp1 te vinden die aangepast is zodat ik deze error niet krijg.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Nee, je kunt daarentegen wel de key aanpassen naar een werkende (eentje die je dus krijgt als je XP koopt enzo. ;)).

Signature

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 21:49
EN jij denkt dat je hier op tweakers antwoord op krijgt?

Kennelijk wel... 8)7 |:(

[ Voor 26% gewijzigd door JeroenG op 08-09-2004 13:01 ]

• Pandemic
Ehm nee, ik ben al jaren aant browsen op deze forums dus dat id dacht al.

Ik had meer zoiets van je kan t altijd proberen....
Pagina: 1