Blackberry 7730

Pagina: 1
Acties:

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:37
Weet iemand bij wie (behalve KPN) de 7730 blackberry verkrijgbaar is?

het liefst bij een "onafhankelijke' dealer...

ik ben al flink gaan rondbellen, maar het probleem is dat de helft van de mensen die ik aan de lijn krijg nieteens weten waarover ik het heb.
bij de Belcompany waren er zelfs mensen die stug volhielden dat blackberry vodafone is, en dat het ook alleen maar verkrijgbaar is bij vodafone en nergens anders

:?

anyway.
nu heeft T-mobile wel een aardige deal qua data verbruik, maar zij leveren enkel de 6230 en 7230

bij diverse Internetshops wordt Blackberry überhaupt niet vernoemd

wie weet toevallig een plek waar ik het apparaat dus icm een abonnement kan aanschaffen?
KPN vraagt simpelweg veel te veel voor he datagebruik, t.w. 35 EUR per maand voor 10 MB fair policy, terwijl T-mobile (en ik geloof ook vodafone) op 20 EUR per maand zitten onbeperkt.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

http://www.nieuwemobiel.nl/index.php?Toestel_code=ee5ad1

daar hebben ze m iig :)

edit: wacht es...volgens mij kan je daar helemaal niks kopen.. :?

VV wat jij zegt dus :P , ff verder kijken dan :)

[ Voor 45% gewijzigd door kamstra op 07-09-2004 21:01 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• paQ
NieuweMobiel.NL is marktleider op het gebied van toestel- informatie. Zo vertelt de nieuwe site van NieuweMobiel.NL wat
een toestel WEL en wat een toestel NIET kan.
heb me rotgeklikt daar, maar kopen op nieuwemobiel kan niet

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ik zie idd niks, vreemd..:?

aan de andere kant, hoeveel mensen kopen nou los zo'n toestel, meestal is dat ding toch van de zaak en krijg je je abbo er gewoon automatisch bij...Ik zie m wel op marktplaza staan maar dat is dus via een particulier....denk dat je gewoon nog ff moet wachten, als ie uberhaupt al in de losse verkoop gaat...

• paQ
kamstra schreef op 07 september 2004 @ 21:08:
ik zie idd niks, vreemd..:?

aan de andere kant, hoeveel mensen kopen nou los zo'n toestel, meestal is dat ding toch van de zaak en krijg je je abbo er gewoon automatisch bij...Ik zie m wel op marktplaza staan maar dat is dus via een particulier....denk dat je gewoon nog ff moet wachten, als ie uberhaupt al in de losse verkoop gaat...
maar alsie bij KPN leverbaar is, en bij de overige telco's de kleinere modellen (meet uitzondering van Orange) dan moet dat ding toch wel ergens te koop zijn :?

icm een abo bij de KPN kost het ding slechts 69 euro :{

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

of ze hebben natuurlijk een deal met KPN gesloten, lijkt me zeker niet op voorhand uitgesloten....vraag me meteen af of je m in Belgie of Duitsland dan niet zou kunnen krijgen...

• paQ
vast wel,
maar ik wil er wel een abo bij en ga natuurlijk geen 600 euro neerleggen en daarnaast nog eens een abo aanschaffen

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

mja, ik kan er op de site van Vodafone ook geen wijs uit worden, onder t zakelijke gedeelte wel een een heel Blackberry verhaal, maar nergens iets over welke toestellen ze gebruiken...

misschien moet je gewoon ff t formulier invullen, nemen ze wel contact op...
http://www.vodafone.nl/za...lackberry/in%20het%20kort

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
paQ schreef op 07 september 2004 @ 20:56:
Weet iemand bij wie (behalve KPN) de 7730 blackberry verkrijgbaar is?

het liefst bij een "onafhankelijke' dealer...

ik ben al flink gaan rondbellen, maar het probleem is dat de helft van de mensen die ik aan de lijn krijg nieteens weten waarover ik het heb.
bij de Belcompany waren er zelfs mensen die stug volhielden dat blackberry vodafone is, en dat het ook alleen maar verkrijgbaar is bij vodafone en nergens anders

:?

anyway.
nu heeft T-mobile wel een aardige deal qua data verbruik, maar zij leveren enkel de 6230 en 7230

bij diverse Internetshops wordt Blackberry überhaupt niet vernoemd

wie weet toevallig een plek waar ik het apparaat dus icm een abonnement kan aanschaffen?
KPN vraagt simpelweg veel te veel voor he datagebruik, t.w. 35 EUR per maand voor 10 MB fair policy, terwijl T-mobile (en ik geloof ook vodafone) op 20 EUR per maand zitten onbeperkt.
Ik zag in "Heb je iets nieuws en je MOET het gewoon showen" topic gezien dat je een blackberry heb. Kan je daar wat meer over vertellen? Hoe bevalt ie? Waarom ben je voor een blackberry gegaan? Ik kan namelijk een 7730 krijgen voor €225,- en ik vraag me af of ik 'm wil kopen.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Pagina: 1