Asus K8N-E deluxe geeft geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:34
Hallo, vandaag een Asus K8N-E Deluxe met AMD Athlon 64 3200+ proc binnen gekregen. Draaien als een zonnetje, dus ik keek ff in de bios naar de memory timings en had ze iets anders gezet. CAS2 en T1. Naar de save bios rebooten, kreeg geen beeld: zwart.

Ik het boekje erbij, clear cmos, batterij eruit, jumper van pin 1-2 naar 2-3. Batterij er weer in, opstarten niks, me monitor geeft no signal. Dit 3x geprobeerd zonder resultaat.

Specs:
amd athlon 64 3200+
asus k8n-e deluxe
2x 512 DDR 333mhz (draait ook op 333mhz)

Wat kan ik nu doen?

Verwijderd

Jumper in reset stand en een paar keer goed beuken op de power knop, jumpertje weer terug.

En nee, geheugen wat niet voor CAS2 gemaakt is ook niet op CAS2 proberen te draaien.

• Bjk
Ik heb 1 geheugen module eruit gehaald, en hij bootte. Daarna de andere module in het eerste slot gestoken ipv laatste (zoals vermeld in boekje wat volgens asus beste volgorde was voor 333). En nu doet hij het wel, hij kan wat mij betreft dicht hopelijk hebben andere mensen er wat aan!

(Sorry voor slechte topic naam, geen beeld viel weg denk ik? :/)

[ Voor 11% gewijzigd door Bjk op 07-09-2004 21:14 ]

• Bjk
Gisteravond nog ff speedfan geinstalleerd, die gaf naast de mobo en cpu temp ook een aantal winbond temp meters. Volgens mij vier in totaal met de volgende temps:

128C
-128C
128C
-128C

Dit is bogus right? Maar waar dienen ze voor?

• DOV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 12:43

DOV

dit moederbord heeft toch een crashfree bios ? en die temps die heb ik ook gehad maar volgens asus pc probe is die gewoon 35/36 graden dus niks aan de hand

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Reageren op oude topics heeft hier niet veel zin ;) Wil je behulpzaam zijn, ga gewoon de actieve topics af :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.