ik zou graag op een foto van mijn auto wat verschillende kleuren willen uitproberen .....maar als ik dit doe krijg ik van die paint creaties....hoe moet ik dit doen ???
Er zijn op Internet een heleboel tuturials te vinden over hoe je dit kunt doen. Heb je wel gezocht?
Snel vraagje of wil je effe snel antwoord?
Je kunt dit soort dingen echt heel makkelijk in de handleiding terugvinden bij de basisonderdelen.
Anders zijn er nog genoeg tutorials en kijk anders effe naar een tutorial waar je van die oude bruin/oranje foto's kunt maken. Daar kun je ook meet experimenteren (met kleuren).
Je kunt dit soort dingen echt heel makkelijk in de handleiding terugvinden bij de basisonderdelen.
Anders zijn er nog genoeg tutorials en kijk anders effe naar een tutorial waar je van die oude bruin/oranje foto's kunt maken. Daar kun je ook meet experimenteren (met kleuren).
jullie hebben me door...wil effe snel weten hoe dit moet....heb geprobeerd te zoeken ...maarja mijn engels is niet zo heel goed ...en met "hoe verander ik de kleur in photosjop in een andere kleur " levert weinig resultaat op
Komaan, we kunnen toch wel betere hulp geven op zoiets.
Ik weet nu niet in welke kleur je auto nu is, maar ik ga ervan uit dat de donkerte min of meer gelijk blijft en dat het geen puur zwart/wit is.
1. selecteer je auto (liefst de ruiten niet mee) een handige manier is via Quick Mask en dan alles behalve je auto overschilderen en daarna terugkeren naar Selection Mode
2. Nu je auto geselecteerd is, ga je gewoon naar Image > Adjustments > Hue
3. spelen maar. Eventueel kun je Colorize kiezen als je de werkwijze niet goed onder de knie hebt van de Hue-shifter...
Ik hoop dat je hier al wat snelle hulp aan hebt.
Ik weet nu niet in welke kleur je auto nu is, maar ik ga ervan uit dat de donkerte min of meer gelijk blijft en dat het geen puur zwart/wit is.
1. selecteer je auto (liefst de ruiten niet mee) een handige manier is via Quick Mask en dan alles behalve je auto overschilderen en daarna terugkeren naar Selection Mode
2. Nu je auto geselecteerd is, ga je gewoon naar Image > Adjustments > Hue
3. spelen maar. Eventueel kun je Colorize kiezen als je de werkwijze niet goed onder de knie hebt van de Hue-shifter...
Ik hoop dat je hier al wat snelle hulp aan hebt.
Zoals F_J_K je hier: F_J_K in "beperken upload website" al vertelde, verwachten we van een topic net iets meer dan je hier laat zien 
Dit topic gaat dan ook dicht - open gerust een nieuw topic waarin je duidelijk aangeeft wat je gedaan hebt, de moeite neemt een mooie en duidelijke topic titel te verzinnen en helder en duideiljk je probleem omschrijft
Dit topic gaat dan ook dicht - open gerust een nieuw topic waarin je duidelijk aangeeft wat je gedaan hebt, de moeite neemt een mooie en duidelijke topic titel te verzinnen en helder en duideiljk je probleem omschrijft
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()