Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL] casio CFX-9850 calc. <--> pc linkkabel

Pagina: 1
Acties:

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:17

empy

Rijdt rondjes

Topicstarter
Ik ben in het bezit van bovengenoemde rekenmachine en wil deze graag vriendjes laten worden met mijn pc, helaas voor mij kost zo`n link kabel zo`n slodige 60 euro en is mijn bankrekening niet bereid dat nog op te hoesten :'( nu vroeg ik mij af of zoiets zelf te maken is. Ik heb op google gezocht, maar daar kwam ik niet echt wijs uit, op de search hier heb ik ook niks gevonden. Op scholieren.com is er wel iets over, maar daar word je hun forum ingestuurd, waar vervolgens niks te vinden is, of naar een website waar je geen ruk kan vinden. :(
nu vroeg ik mij af of iemand het schema er van kan vinden of het me toe kan sturen, of me iig op gang kan helpen? O-)

edit:

typo :P

[ Voor 5% gewijzigd door empy op 07-09-2004 20:02 ]

Verwijderd

Heb je zelf al gekeken op google of welke zoekmachine ook??
Want op GoT zijn we niet blij met vraagtopics(heb er ervaring mee)

Vertel ons waar je hebt gezocht en wat je wel hebt kunnen vinden want het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat er helemaal niks vinden is.....

succes

[Edit]

http://www.google.com/sea...CFX-9850%20pc%20linkkabel

heb je hier al gekeken?

[Edit2]

Volgens mij hoort dit niet hier...

een linkkabel is geen electronica lijkt mij.. en al helemaal geen casemodding

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 20:32 . Reden: edit :P ]

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 20:26:
Heb je zelf al gekeken op google of welke zoekmachine ook??
Want op GoT zijn we niet blij met vraagtopics(heb er ervaring mee)

Vertel ons waar je hebt gezocht en wat je wel hebt kunnen vinden want het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat er helemaal niks vinden is.....

succes

[Edit]

http://www.google.com/sea...CFX-9850%20pc%20linkkabel

heb je hier al gekeken?

[Edit2]

Volgens mij hoort dit niet hier...

een linkkabel is geen electronica lijkt mij.. en al helemaal geen casemodding
waarom is een linkkabel geen electronica :?
ik heb vorig jaar ook een link kabel gemaakt met een MAX232 IC, het is niet zo veel werk :) er zijn zat topics over op Got :)

BramBoterham

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 12:42

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

Die max323 versie heb ik, werkt prima en is simpel. Hij kan nog simpeler met een max233, scheelt weer 4 condensators.

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:17

empy

Rijdt rondjes

Topicstarter
k dan, dank voor de snelle reacties, ik ga lekker knutselen. Schaam me dood, maar blijkbaar met de verkeerde zoektermen gezocht |:( iig thanx, en als niemand meer wat heeft toe te voegen, mag deze van mij wel op slot :X
Pagina: 1