Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

overgangseffecten op de iRiver iHP-120

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu enkele weken deze MP3-speler gekocht en wat mee zitten "spelen". Enkel heb ik nog niet gevonden (en ook niet in de handleiding) wat de verkoper zei. Hij vertelde namelijk dat de speler muziek zelf in elkaar zou mixen. Zodat er geen pauzes tussen zitten. Het zou zo goed geweest zijn dat hijzelf de speler al gebruikt heeft om op feestjes te draaien. Heeft hij zomaar wat uit zijn duim gezogen of heb ik men speler nog niet helemaal onder de knie?

Mister B

Verwijderd

Volgens mij had iriver een programatje die dat op je pc deed en dan kon je de muziek uploaden naar je speler.
Maar dit weet ik niet helemaal zeker.
EDIT:
Ik zat te denken aan het programma: moodlogic.
Maar dit is ergens anders voor. Maar blijkbaar meot het met de nieuwste frimware wel lukken zoals hieronder staat.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 19:47 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:33

Piggen

Lekker bakkie

"gapless playback" is pas mogelijk geworden bij de laatste firmware

Voor zover ik weet was het wel een functie die al standaard in de speler had moeten zitten (de verkoper had dus wel gelijk), maar iRiver heeft het er niet ingedaan.

Gewoon even de firmware updaten dus :)

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 23:35
de gapless van IRIVER SUCKS!!! het is niet eens echte GAPLESS!!! er zit nog altijd pauze tussen 2 nummers. De verkoper heeft zitten zeiken en je opgelicht! Als je me niet gelooft, check de forums op www.iriver.com en de forums op www.misticriver.net en test het anders zelf uit B)

volgende keer ff je vraag hiero stellen, blijft alles netjes bij elkaar:
[rml][ mp3/Ogg] iRiver H1xx-serie, deel 4[/rml]

Hoi

Verwijderd

Topicstarter
zal volgende keer daar poste :*) beloofd ;) Maar nu nog niet nieuwe firmware downloade. Morgen ofzo. bedankt