Toon posts:

[Paltalk] Krijg Paltalk niet voor 100% verwijderd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs het progje Paltalk geinstalleerd en even later kwam ik er achter dat het niks meer dan MEUK is wat gewoon als spam gezien met worden.

Nu heb ik hem netjes via Software in de configuratiescherm Uninstalled, maar hij is niet helemaal verwijderd. De K*T paket start nog steeds een Service of zo op tegelijk met het opstarten van Windows en verschijnt dus in m'n tray.

Wat ik al geprobeerd heb om de restant ook weg te krijgen:

- Handmatig na de Uninstall de overgebleven mappen in Program Files verwijderd.
- Ad-Aware 6 gedraaid.
- Registry Mechanic gedraaid.
- Alle Services gecontrolleerd, maar niks wat wees naar "Paltalk" tegengekomen.

Heeft iemand deze ENORME K*T al eens geinstalleerd en geprobeerd te verwijderen, is dat voor 100% gelukt ? En zo ja, HOE ???

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Probeer Ad-Aware SE eens of SpyBot.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op 07 september 2004 @ 19:22:
Probeer Ad-Aware SE eens of SpyBot.
Ik heb Ad-Aware 6 al geprobeerd, zoals hierboven al gezegd. |:(
En dat heeft dus niet geholpen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 20:02 ]

• pven
  • Niet online
Die |:( is niet nodig ; wees eens wat vriendelijker ... :/

Ad-Aware 6 is niet te vergelijken met de nieuwe Ad-Aware SE ; ik roep het niet-voor-niets.

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op 07 september 2004 @ 20:24:
Die |:( is niet nodig ; wees eens wat vriendelijker ... :/

Ad-Aware 6 is niet te vergelijken met de nieuwe Ad-Aware SE ; ik roep het niet-voor-niets.
k heb het ook niet kwaad bedoeld . . . maar jij hoeft ook niet zo snel op je teentjes getrapt te zijn :)

En wat is het verschil tussen Ad-Aware SE en Ad-Aware 6 professional dan ?

Verwijderd

Topicstarter
Kom op mensen . . . is er nou niemand hier die Paltalk heeft gebruikt en hem vervolgens heeft uninstalled ??? :?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:08
pven & BOX Master,

Willen jullie een beetje aardig tegen elkaar blijven doen? :)
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 10:52:
Kom op mensen . . . is er nou niemand hier die Paltalk heeft gebruikt en hem vervolgens heeft uninstalled ??? :?
Waarschijnlijk niet, of deze persoon heeft dit topic nog niet gezien.. Heb je zelf ook al meer dingen gevonden/geprobeerd in tussen tijd?

En nog een vriendelijk verzoek om de volgende keer woorden met *** gewoon weg te laten, dit is nergens voor nodig. :)

Verwijderd

Topicstarter
leon1e schreef op 08 september 2004 @ 11:14:
pven & BOX Master,

[...]

Waarschijnlijk niet, of deze persoon heeft dit topic nog niet gezien.. Heb je zelf ook al meer dingen gevonden/geprobeerd in tussen tijd?

En nog een vriendelijk verzoek om de volgende keer woorden met *** gewoon weg te laten, dit is nergens voor nodig. :)
Geen probleem, ik zal de *** woorden weglaten de volgende keer. Dit komt puur door de frustratie dat zo'n progje niet meer weg te krijgen is, maar dat begrijp je vast wel.

Verder heb ik nog niks nieuws ontdekt. Het lijkt een service te zijn aangezien die bij het booten van XP op wordt gestart in m'n system tray, maar ik heb nog niks gevonden.

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-08 20:56
Is het dit? http://www.pestpatrol.com/PestInfo/P/PalTalk.asp
Met PestPatrol schijn je het te kunnen verwijderen, maar voor een versie van PestPatrol waarbij je dingen kan verwijderen moet je betalen.

Maar goed als het volgens jou dus bij het opstarten al geladen wordt, dan moet je misschien eens ff gaan kijken naar de items die meteen gerund worden als Windows opstart. Dit kun je oa doen mbv van Startuplist of Hijackthis (Hijackthis kijkt ook in je registry, zie ook [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] en hier kun je al een automatische analyse laten doen van je Hijackthis logfile - wel zelf ook ff kritisch doorkijken)
Andere optie is om even in de veilige modus op te starten en dan Ad-Aware en Spybot te laten scannen als je nu nog 'meuk' tegenkomt.

[ Voor 24% gewijzigd door Sassie op 08-09-2004 12:02 ]

• pven
  • Niet online
leon1e schreef op 08 september 2004 @ 11:14:
pven & BOX Master,

Ja maar ... hij begon! :P :+

Volgens mij komt dit draadje inmiddels meer in aanmerking voor Beveiliging & Virussen.

Verwijderd

Topicstarter
Sassie schreef op 08 september 2004 @ 11:57:
Is het dit? http://www.pestpatrol.com/PestInfo/P/PalTalk.asp
Met PestPatrol schijn je het te kunnen verwijderen, maar voor een versie van PestPatrol waarbij je dingen kan verwijderen moet je betalen.

Maar goed als het volgens jou dus bij het opstarten al geladen wordt, dan moet je misschien eens ff gaan kijken naar de items die meteen gerund worden als Windows opstart. Dit kun je oa doen mbv van Startuplist of Hijackthis (Hijackthis kijkt ook in je registry, zie ook [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] en hier kun je al een automatische analyse laten doen van je Hijackthis logfile - wel zelf ook ff kritisch doorkijken)
Andere optie is om even in de veilige modus op te starten en dan Ad-Aware en Spybot te laten scannen als je nu nog 'meuk' tegenkomt.
Dank Sessie, dat van Spybot had ik al gezien maar ik ga Hijackthis eens proberen.
Pagina: 1