Toon posts:

laptop firewire problemen met camera

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen met een vreemd probleem.
Ik heb een liftec lt9399 laptop 600mhz intel III deze wil niet samen werken met een pcmia firewire kaart.
Wat er gebeurt is het volgende je hangt er een camera aan en deze wordt goed herkend dan capture de film van de camera op de hdd dit gaat goed maar als je terug de camera in wil gaat het fout.
je krijgt even blokken en dan niets meer.
ik dacht eerst de camera is stuk, maar na de camera op de pc tehebben gesloten was dat op gelost.
Ik dacht de firewire kaart is stuk, maar nee deze is heel ik heb ook 3 andere geprobeert ook van andere merken met andere chipsets, maar het helpt niets.
Ik had dus mijn twijfels en een vriend van mij heeft een externe hdd met zowel usb 2.0 als firewire.
na wat tests kwam er uit dat met usb 2.0 15 m/bit lezen en schrijven werd gehaald, maar met firewire lezen 15 m/bit maar schrijven 2,1 m/bit gehaald werd, met alle firewire kaarten. dus met usb 2.0 gaat alles goed maar met firewire niet. de fabrikant zegt dat de cardbus chipset niet goed is, maar dan begrijp ik niet waarom de usb 2.0 wel goed gaat deze is ook pcmia net als de firewire kaart deze gaat ook over de zelfde bus. is er iemand die mij hier mee kan helpen want mijn camera is alleen firewire en niet usb 2.0.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Niet twee topics over één probleem openen a.u.b.

Gewoon hier doorgaan: laptop firewire problemen

Lees het volgende eens rustig en aandachtig door: Huisregels

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
het is een topic ik wil n.l. video opnemen op de hdd en terug sturen naar de camera en dat lukt niet.
het is n.l. een gecombineerd probleem dus daarom dat ik het op twee verschillende forums probeer.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 18:48 ]