[Poll] Vacature Content en D2OL vertegenwoordiger

Pagina: 1
Acties:

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Het is zover, we gaan voor het eerst een Hoofd content kiezen en een D2OL projectvertegenwoordiger. Stuur één (1) mail naar poll@dutchpowercows.org met daarin je voorkeuren en GoT naam, ZET DE GEGEVENS EVEN IN HET ONDERWERP dat maakt het tellen makkelijker.
In het verleden is het gebeurd dat mensen hun GoT naam wel eens willen vergeten, let er op dat zoiets niet gebeurt aub :) (is weer extra werk:P )

Alle inzendingen worden door 4 mensen ontvangen en onafhankelijk geteld. Als de instuurtermijn voorbij is posten we hier wie gestemd heeft en waar zijn stem heen gegaan is.

Het is nadrukkelijk niet de bedoeling dat je hier een voorkeur uitspreekt of een promotiecampange start voor één van de kandidaten, wel mag je aangeven dat je een mail gestuurd hebt, maar dat is niet perse nodig.

Zoals ook al in de eerdere post is aangegeven zoeken we mensen die voor langere tijd zin en tijd hebben om alle zaken die te maken hebben met D2OL en Content te behartigen. Stem daarom op degenen waarvan jij vindt dat die de meeste kennis en vaardigheden hebben en waarvan jij denkt dat zij het beste DPC vertegenwoordigen.

De mensen die op dit moment gesolliciteerd hebben zijn (in alfabetische volgorde)

CONTENT:
- DPCQuatar
- Funcracker
- MarkB (teruggetrokken wegens cursus
- Teak
- Teffa

en D2OL
- DPCQuatar
- Lief_Adje

Deze poll sluit over één week exact (14-9-2004) om 18:00 uur

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

[zie TS]

[ Voor 93% gewijzigd door DSmarty op 07-09-2004 18:52 ]

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Waarom wordt hier niet een beetje info gepost van deze personen?
Dus denk jij jezelf helemaal te kunnen vinden in het bovenstaande en heb je voldoende tijd over, stuur een mailtje naar vacature@dutchpowercows.org en meld je aan.
Deze vacature sluit over één week en een paar dagen (dat is dan 4-9-2004)
De sollicitatie mails dienen eigenlijk alleen dat de crew (?) een schifting maakt uit de aanmeldingen en vervolgens laat je het uiteindelijke oordeel over aan de ontwetende menigte.
Ik best stemmen op iemand maar waar moet ik dat op baseren? Dan wordt het denk ik al snel de gene die af en toe zijn gezicht laat zien in de hitparade die ik volg.

-Edit-
Nog iets wat ik een beetje raar vind:
Het is weer een tijdje geleden maar we hebben binnen de crew weer versterking nodig.
De reden voor de versterking is dat MarkB er na jarenlange eerlijke en trouwe DPC crew dienst mee gestopt is.
De mensen die op dit moment gesolliciteerd hebben zijn (in alfabetische volgorde)

CONTENT:
- DPCQuatar
- Funcracker
- MarkB
- Teak
- Teffa
Of is dit een grapje :?

[ Voor 27% gewijzigd door Haranaka op 07-09-2004 18:32 ]

...

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

[verwijderd]
Uhm..
...Het is nadrukkelijk niet de bedoeling dat je hier een voorkeur uitspreekt ...
Je moet mailen henk ;)

[ Voor 32% gewijzigd door DSmarty op 07-09-2004 18:53 ]

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

@ harnaka: zie ook dit draadje:
[nvt]
Daar staat meer uitleg.

Maar ik zou ook graag willen zien op wie ik stem en wat hun motivatie is geweest om te solliciteren.
Overigens, denk dat ik mijn stem voor D2OL laat varen: geen ervaring mee en dus ook geen nuttige inbreng van mij

[ Voor 11% gewijzigd door DSmarty op 08-09-2004 08:26 ]

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

Verwijderd

Funcracker schreef op 07 september 2004 @ 18:37:
[...]
Uhm..

[...]

Je moet mailen henk ;)
fuck je hebt gelijk :D

/me maakt foutje :D
/me mailt

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
mAdRaZ0r schreef op 07 september 2004 @ 18:37:
@ harnaka: zie ook dit draadje:
nvt
Daar staat meer uitleg.

Maar ik zou ook graag willen zien op wie ik stem en wat hun motivatie is geweest om te solliciteren.
Overigens, denk dat ik mijn stem voor D2OL laat varen: geen ervaring mee en dus ook geen nuttige inbreng van mij
Ik quote ook uit dat draadje dus ben er wel van op de hoogte, maar voel er weinig voor om die 5 pagina's door te spitten op zoek naar de info. Ik ben lui en zou daarom graag zien dat alles in het leven mij op een dienblad gepresenteerd wordt, en als ik dan toch bezig ben dan het liefst nog door een lekkere chick :P

[ Voor 5% gewijzigd door DSmarty op 08-09-2004 08:27 ]

...

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 21:58

NightBird

DPC-Crew Coding
Helaas, ik wou het even posten, maar ik kan mezelf onmogelijk bij de lekkere chicks indelen.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Haranaka schreef op 07 september 2004 @ 18:43:
[...]

Ik quote ook uit dat draadje dus ben er wel van op de hoogte, maar voel er weinig voor om die 5 pagina's door te spitten op zoek naar de info. Ik ben lui en zou daarom graag zien dat alles in het leven mij op een dienblad gepresenteerd wordt, en als ik dan toch bezig ben dan het liefst nog door een lekkere chick :P
Omdat ik me toch verveel (*kuch*) even wat ik kort heb begrepen.

MarkB is er om redenen X en Y mee gestopt, maar dat was meer symbolisch bedoeld dan echt serieus. Opzich wil hij namelijk wel verder met de functie, maar het boterde hier en daar niet helemaal meer. Echter ontstaat zo een tussentijdse mogelijkheid om een ander te verkiezen in zijn plaats.

Dat is het wel zo'n beetje geloof ik.

skip the chick ;)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
*mailed*

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
D2OL sollicitanten:

Nummer 1:
quote: Lief_Adje
Beste mede grazers

Hoi, ik ben Lief_Adje en ik wil d2ol pv worden. Jullie regelen de rest? ;)

Ik sta als Lief_Adje bekend op GoT en heb sinds kort ook op forum.dpc aangemeld. Ik doe al sinds het begin d2ol en ben een team member van Silk_dude.

mvg,
Lief_Adje
En de tweede:
quote: DPCquatar
Hallo Crew,

Na enig aandringen in het DPC kanaal solliciteer ik hier naar naar de functie van PVer voor D2OL
of naar de functie van hoofd-content.

Ik ben nu zo'n 2,5 jaar behoorlijk die-hard member van de DPC, voornamelijk met TSC, maar heb ook
bijna alle andere projecten geprobeerd, ook een aantal die nooit de officiele DPC status gehaald hebben.

---------------------------------------------------------------
Algemeen;
- Plus punt;
-ben redelijk taalkundig onderlegd, lees tikkundig, mondeling laat ik wel is een steek vallen.
-ben 35 jaar oud, dus niet meer zo'n heethoofd als de jonkies.

- Min punt;
Ben ik bekend genoeg (?) Ik kan me voorstellen dat dit voor jullie een criteriun is.
Ik kan, als ik het er echt niet mee eens ben, vrij ruig uit de hoek komen.

- functie 1 (PV)

Plus punt;
- Ik doe nu ruim 2 jaar mee aan TSC (zoals bekend het "zuster-project") van D2OL, dus ik denk dat ik
redelijk alle ins en outs van dit project ken. D2OL heb ik ook overigens actief aan meegedaan.

Minpunt;
- beheers alleen de windows-client, linux en solaris heb ik geen kaas van gegeten.

- functie 2 (hoofd-content)

Plus punt;
- Ik ga al wat langer mee binnen de DPC, dus ken redelijk wat mensen en projecten (ok, soms snap
ik de ballen er van, waar de (soms) onzinnige discussies nu weer over gaan)
- Ik heb een meer dan redelijke beheersing van de nederlands taal (wil niet zeggen dat ik nooit een fout zal maken)

Minpunt;
- Snap waarschijnlijk nog niet helemaal wat de functie inhoud en wat de "bevoegdheden" zijn. Hou me soms
afzijdig van bepaalde discussies als ik niet helemaal het idee heb dat ik me nuttig kan amken binnen de
discussie (is dit een minount?)

eisen;
- zorg draagt dat www.dutchpowercows.org gevuld wordt met leuke stukjes/columns/nieuws
Ik kan een redelijk stukje opstellen, dit zal wel lukken.

nieuwe ideeën en mogelijkheden voor www.dutchpowercows.org bedenkt.
Kan er in iedergeval over meedenken.

- in overleg met projectvertegenwoordigers frontpage posts voor op tweakers.net verzorgt
Ik kan een redelijk stukje opstellen, dit zal wel lukken. (2x)

- communicatie met tweakers.net onderhoudt
zie eerder.

- grammaticaal goed onderlegd is
zie eerder.

- een schoon GoT record heeft
Weet ik niet, zullen jullie moeten bepalen.

- zin en tijd heeft om zich ook met andere lopende zaken te bemoeien die voorkomen binnen de crew. Regelmatig controleren van forum.dutchpowercows.org is daar belangrijk in!
Snap nog niet helemaal hoe de crew functioneert, maar ben bereid om te leren en er aan deel te nemen. :P

- dit minimaal een jaar zou willen doen (bij voorkeur) met een opzegtermijn van 2 maanden (om jobhoppen te voorkomen)
Zal niet echt een probleem zijn (idem voor functie 1, DPC is nog steeds mijn dagelijkse kick)

Tot zover mijn sollicitatie, Ik had er bij eerdere functies wel is over nagedacht, maar was er nooit op in gegaan.

Ik wacht jullie antwoord in spanning af.
DPCquatar

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Hoofd content sollicitanten:

Nummer een:
quote: Teak
Beste DPC crew,

bij deze wil ik mij als kandidaat aanmelden voor de functie hoofd-content.

Het lijkt mij ten eerste leuk om mij eens goed in te zetten voor DPC. Dit te meer omdat we als Nederlanders toch wat moeten laten zien tegen over de grote teams vanuit het buitenland.

Wat mij ook wel aantrekt in deze functie is het overleg met de projectvertegenwoordigers en de communicatie naar Tweakers.

Dit komt omdat ik dit later na mijn studie ook moet gaan communiseren tussen verschillende organisaties en binnen verschillende lijnstructeren.

Wat betreft de tijd die ik hiervoor kan vrij maken is niet zo moeilijk. Aangezien ik 1 dag in de week vrij ben van school heb ik op die dag genoeg tijd. Verder ben ik altijd online en ben snel te bereiken om problemen of ideeën toe te passen.

Over stukjes/columns/nieuws die op www.dutchpowercows.org kunnen worden geplaats heb ik wel genoeg ideeën voor. Dat zal wel allemaal goed komen.

Ook qua aansprakelijkheid voor bepaalde gebeurtenissen zal ik de schuld ook volledig op me nemen. En zorgen dat zoiets niet in de toekomst zal voorkomen. Of dit precies ook in deze functie zit weet ik niet. Maar voor het geval dit eens zal gaan voorkomen.

Ik hoop jullie zo voldoende te hebben geinfomeerd.

Alvast bedankt.

Met vriendelijk groeten,

Teak
Nummer twee:
quote: Teffa
Beste lezer,

Graag stel ik mij kandidaat voor de vacature van 'hoofd-content' van dutchpowercows.org.
Al sinds het begin van deze site ben ik al actief als nieuwsposter. Ook mijn record op GoT is voor zover ik weet zo clean als een klontje.

Ik hoop dat ik met deze functie mijn steentje kan bijdrage een een betere communicatie binnen de Dutch Power Cows. Ik realiseer me daarbij dat er nog veel te doen is en dat vrijwel elk lid wel een mening heeft. Ik zal er dan ook alles aan doen om de informatievoorziening via dutchpowercows.org en tweakers.net zo duidelijk en volledig mogelijk te laten zijn. Dit natuurlijk met medewerking van de gehele crew (waar een groot deel van de informatie vandaan zal komen).

Graag ontvang ik een bevestiging van mijn kandidaat stellingen en hoop ik op de hoogte gehouden te worden van de procedure.

Met vriendelijke groet,

Teffa
Nummer drie:
MarkB, heeft zich teruggetrokken: [rml]MarkB in "[ Poll] Vacature Content en D2OL vertegen..."[/rml]
Nummer vier:
quote: quatar
Nummer vijf:
quote: Funcracker
Hoi beste crew,

Een last-minute sollicitatie van mijn kant, maar ik heb er dan ook even
goed en lang over na moeten denken.

Ik ben momenteel in de laatste fase van mijn studie belandt en dat zorgt
ervoor dat ik het drukker heb ,en krijg, dan voorheen. Toch denk ik wel
dat ik genoeg tijd moet kunnen vrijmaken om de Content afdeling te runnen.

Ik gebruik expres het woord: te runnen, omdat ik hoop wat mensen eromheen
te kunnen verzamelen die het leuk vinden om iets te doen met news items,
columns, interviews (weer geopperd door Gronnik), of journalistiek in het
algemeen.

Ik heb zelf binnen SID jarenlang bijgedragen aan vele T.net FP posts en
heb ook een groot aandeel geleverd aan het 'DPC bestaat 5 jaar' news item.

Verder bekijk en bekritiseer ik nog regelmatig newsposts van mensen die
een kritische blik zoeken en natuurlijk hou ik mij nog bezig met de
Stampede FP posts.

Tot zover FP posts. Content voor WDO is iets waar ik voorheen nog niets
mee heb gedaan (behalve dat sommige FP posts daar ook verschenen) maar met
een goede content-crew moet daar zeker iets van te maken zijn.

Misschien overbodig, maar ik zou me niet met FP posts bemoeien als het me
niet leuk en nuttig had geleken ;) Dus ik denk me best te kunnen vinden in
de rol van hoofd content.

In afwachting van de verkiezings processen die komen gaan,
en met vriendelijke Mooh's,

Funcracker

[ Voor 4% gewijzigd door NightBird op 13-09-2004 13:52 ]

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02 15:14
voted :)

• dsmeef
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
is het erg relevant om te zeggen dat je gestemd hebt als we de stemmen toch niet te zien krijgen en degeen die dat horen te zien het toch wel merken aan een mailtje in hun inbox? :)

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 15-02 15:14
ansich natuurlijk niet, maar op die manier blijft en het topic wel onder de aandacht (het zakt niet weg) en er ontstaat een indruk van hoe actief de DPC'er is. :)
Als er niemand zou reageren op een topic van 5 dagen oud, zouden er dan nog veel mensen op stemmen als ze niet weten of het wel loopt of niet?

• TGEN
  • Laatst online: 14:29

TGEN

Hmmmx_

Het was dus gewoon een ordinaire kick? Foei, dat mag maar een keer per dag op GoT! :)

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

En geen enkele sollicitatie zonder storende spelfouten. Zucht. :( Alleen MarkB doet het naar behoren, maar zijn schrijfsel kan je moeilijk een sollicitatie noemen.

Forza Mucca!

Verwijderd

Voted

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Rollerjooster schreef op 07 september 2004 @ 19:39:
En geen enkele sollicitatie zonder storende spelfouten. Zucht. :( Alleen MarkB doet het naar behoren, maar zijn schrijfsel kan je moeilijk een sollicitatie noemen.
Ik vond 'belandt' wel een mooie :P
Daarom heb ik hem maar laten staan O-)

Het meest lomp was nog dat ik Gronik zijn naam met dubbel 'n' heb gespeld.. Daar kwam ik 5 mins na de mail achter..

Verwijderd

Voted.

PS, Funcracker, Gronik is met 1 maal N en niet 2 maal. :'(

EDIT- sorry Fun, wilde het je nog ff inwrijven maar het is je vergeven. _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 21:37 ]

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-02 20:17
Mail verstuurd

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Mail gestuurd :)

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-02 21:05
Mail verstuurd :P

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:35
Mail niet verstuurd. ;)

Nee, geen mail fout maar een denk fout :P

Het is een zware functie, waar relatief veel verantwoordelijkheid bij komt kijken, heb ik begrepen. En ik ken de kandidaten(+ideeen enz) niet goed genoeg om te kunnen stemmen.

En omdat ik niet als een onwetende schaap koe bestempeld wil worden stem ik niet :>

[ :+ modus]Hierbij nodig ik ze uit voor een sollicitatie gesprek met een persoonlijkheid en kennis test :P [ :+ modus]

* Gondor aarzelt ff ... wat the hek... doet 'Verstuur bericht'

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• DSmarty
  • Niet online
* DSmarty heeft net een zestal replies verwijderd.

Het slotje van het vacature-topic was mijns insziens toch duidelijk.
De volgende die in /5 weer doorzevert over betreffend onderwerp krijgt een OW. (wordt hier een beetje verdrietig van mensen...) (heb alle gerelateerde posts verwijderd, dus ook van mensen die de anderen corrigeerden, jullie treft vanzelfsprekend geen blaam)

[ Voor 20% gewijzigd door DSmarty op 07-09-2004 22:22 ]

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Heej, heb ik weer wat gemist? Grmbl... :+

Dan fundeer ik mijn mening maar op de schrijfseltjes ipv op roddel ende achterklap :P

Samengevat:

*mailed*

D3 char(s)

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

* mailed *

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• BwO
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 07:57

BwO

Up The Irons!

Kunnen we niet stemmen op diegene die de crew voordraagt als beste kandidaat? Dit zou voor mij een betere keus zijn, omdat ik van mening bent dat de crew dat als beste kan beslissen. Overigens kan er dan wel sprake zijn van 'vriendjes'-politiek, maar ieder kan natuurlijk zelf bepalen of hij/zij de crew zijn/haar stem toevertrouwt.

<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:35
+1 inzichtvol

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Rollerjooster

Rollerjooster

OhNoNotHim

BwO schreef op 07 september 2004 @ 23:47:
Kunnen we niet stemmen op diegene die de crew voordraagt als beste kandidaat? Dit zou voor mij een betere keus zijn, omdat ik van mening bent dat de crew dat als beste kan beslissen. Overigens kan er dan wel sprake zijn van 'vriendjes'-politiek, maar ieder kan natuurlijk zelf bepalen of hij/zij de crew zijn/haar stem toevertrouwt.
Dat was geloof ik eerst het plan, maar na aanhoudende pressieposts in de aankondiging is men overgegaan op dit systeem.

Forza Mucca!

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

Nu wordt gevraagd te stemmen op iemand die (je hoopt) te kennen van uit /5 of irc.

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

• BwO

BwO

Up The Irons!

Rollerjooster schreef op 08 september 2004 @ 00:03:
[...]

Dat was geloof ik eerst het plan, maar na aanhoudende pressieposts in de aankondiging is men overgegaan op dit systeem.
Hmm ik bedoel met mijn post dat de crew alleen een voorkeur uitspreekt, of je met het stemmen die raad opvolgt of niet mag je zelf bepalen. Lijkt me democratisch genoeg toch?

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Bij de laatste statsposters verkiezing is er door de statsposters een voorkeur uitgesproken. Daar is een zware ophef overgekomen en er werdt schande van gesproken, vandaar dat de crew in eigen gelederen geen voorkeur heeft gemaakt en die dus ook niet post als die er wel zou zijn.

Ook binnen de crew zijn er verschillende meningen (2 a 3 schat ik)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• BwO

BwO

Up The Irons!

Pim. schreef op 08 september 2004 @ 06:25:
Bij de laatste statsposters verkiezing is er door de statsposters een voorkeur uitgesproken. Daar is een zware ophef overgekomen en er werdt schande van gesproken, vandaar dat de crew in eigen gelederen geen voorkeur heeft gemaakt en die dus ook niet post als die er wel zou zijn.

Ook binnen de crew zijn er verschillende meningen (2 a 3 schat ik)
Toen spraken jullie geen voorkeur uit, maar meer een soort anti-voorkeur (wie jullie niet wilden). Dat vond ik ook niet kunnen. Maar ik denk dat er niets ergs aan is als jullie posten "De crew ziet Pietje als de beste kandidaat", en dat er binnen de crew verschillende meningen zijn is logisch, maar als totale crew zouden jullie met elkaar wel 1 mening moeten kunnen delen. Maar ja het is niet anders, ik stem bij deze niet meer.

Verwijderd

pompiedom /me moppelt iets van kleinekindertjesblijvenzehoudenhierganougewoonlekkerstemmen

en als jullie voorkeur er niet tussen zit zeik hier dan niet overdoor en ga klagen op wdo niet hier..

1 van die dingen waarom ik waarschijnlijk DPC de rug toe keer

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 08:07:
pompiedom [ME=26278]
1 van die dingen waarom ik waarschijnlijk DPC de rug toe keer
Alweer ??

En mijn voorkeur zit er wel bij hoor :)

Verwijderd

was nog niet weg hoor :D alleen nu ff een bezinningtijd en die gaat steeds meer naar de verkeerde kant uitslaan :(

jouw voorkeur ?? ik sta er toch niet tussen gek :D

• Wessie
  • Laatst online: 16-02 17:04

Wessie

Noizy Cows Crewmember

verzonden :)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik wil even weten wat er allemaal gezien wordt als een functie binnen de crew.

Stel dat Funcracker Hoofd content zou worden, mag hij dan ook statsposter blijven?
Stel dat DPCquatar voor beide functies verkozen wordt, mag hij dan zelf kiezen welke en wordt dan de nummer 2 automatisch nummer 1?

[ Voor 4% gewijzigd door Mobster op 08-09-2004 09:54 ]

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 18:40:
[...]

* Fear-factoR maakt foutje :D
Je hebt een naam hoog te houden :P

ow ja, voted natuurlijk

[ Voor 10% gewijzigd door Fear-factoR op 08-09-2004 10:18 ]

Verwijderd

ga jij nu eerst maar eens je onderschrift aanpassen :D die klopt niet meer gek

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Mobster schreef op 08 september 2004 @ 09:54:

Stel dat Funcracker Hoofd content zou worden, mag hij dan ook statsposter blijven?
AFAIK wel. Ik zou niet weten waarom niet in ieder geval.
Ik geloof dat binnen de crew het aantal crew-verwante posities op 2 is gesteld. Dit is natuurlijk een te eenvoudige maat om echt iets zinnigs over de onmisbaarheid van iemand te kunnen zeggen, maar goed, ik zou daar dan aan voldoen :)

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Mobster schreef op 08 september 2004 @ 09:54:

Stel dat DPCquatar voor beide functies verkozen wordt, mag hij dan zelf kiezen welke en wordt dan de nummer 2 automatisch nummer 1?
1. ja, want 2 functies mag
2. dan krijgt hij allebei de functies, want 2 functies mag. Of hij moet er zelf van een af zien, en dat zou gezien de zwaarte van de functies wel logisch zou zijn (in DPCQuatar zijn geval)

• Stefan-
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2025
gemaild

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-01 12:35
Ik ben nog aan het twijfelen ... D2OL ben ik uit denk ik, maar de content nog niet ... bied iemand mij nog iets speciaals? :+

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Mark83 schreef op 08 september 2004 @ 14:20:
Ik ben nog aan het twijfelen ... D2OL ben ik uit denk ik, maar de content nog niet ... bied iemand mij nog iets speciaals? :+
Als ik je nou laat winnen bij onze Stampede wedstrijd? :P :9

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-01 12:56
Mail verstuurd.

D2OL draai ik niet dus daar onthoud ik me maar van stem.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Verwijderd

Misschien nog een idee om het geheel (voor het gevoel dan) eerlijk te laten verlopen.
Zou het een idee kunnen zijn om de 4 personen die alle mailtjes ontvangen uit te sluiten om te kunnen stemmen.
Deze 4 personen zouden namelijk (ik zeg niet dat het zo is) kunnen wachten tot het laatste moment en als enige een stemming kunnen beinvloeden. (in geval van een gelijke stemming of bijna gelijke stemming)

Op deze mannier zou het systeem denk ik redelijk waterdicht moeten zijn. ;)

• SandStar
  • Laatst online: 14-02 21:10

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 20:57:
Misschien nog een idee om het geheel (voor het gevoel dan) eerlijk te laten verlopen.
Zou het een idee kunnen zijn om de 4 personen die alle mailtjes ontvangen uit te sluiten om te kunnen stemmen.
Deze 4 personen zouden namelijk (ik zeg niet dat het zo is) kunnen wachten tot het laatste moment en als enige een stemming kunnen beinvloeden. (in geval van een gelijke stemming of bijna gelijke stemming)

Op deze mannier zou het systeem denk ik redelijk waterdicht moeten zijn. ;)
Gaat wel erg ver; zo kan je de hele crew wel uitsluiten want er worden tussenstanden gehouden om te kijken of alle tellers wel gelijk blijven.
Tevens hoor ik net van NightBird dat de meeste crewleden bij de eerste stemmers zitten.

Een *beetje* vertrouwen kan geen kwaad....

Verwijderd

Ik ben het vaak met je eens Allied. Maar ik denk dat we best een beetje vertrouwen mogen hebben in de huidige crew.

Verwijderd

Dat vertrouwen heb ik ook wel.
Ik zeg alleen dat je dan het systeem nog beter waterdicht zou hebben.

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 07:38:
Dat vertrouwen heb ik ook wel.
Ik zeg alleen dat je dan het systeem nog beter waterdicht zou hebben.
Ik krijg er uitdrogingsverschijnselen van...

Verwijderd

SandStar schreef op 09 september 2004 @ 08:23:
[...]

Ik krijg er uitdrogingsverschijnselen van...
Een koe met uitdrogingsverschijnselen? Dat kunnen we niet hebben hoor...

ps. mag je ook op jezelf stemmen? :P

Verwijderd

jij niet

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 16:37:
[...]

Een koe met uitdrogingsverschijnselen? Dat kunnen we niet hebben hoor...

ps. mag je ook op jezelf stemmen? :P
Tuurlijk mag dat, als jij jezelf de beste kandidaat vindt :)
Het is niet gebruikelijk dat mensen op zichzelf stemmen, maar iedereen mag stemmen op wie die wilt.

Verwijderd

NightBird schreef op 09 september 2004 @ 17:30:
[...]

Tuurlijk mag dat, als jij jezelf de beste kandidaat vindt :)
Het is niet gebruikelijk dat mensen op zichzelf stemmen, maar iedereen mag stemmen op wie die wilt.
Ah, dat wist ik niet, dan stem ik op mezelf :P

• Mark83
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 17:47:
[...]
Ah, dat wist ik niet, dan stem ik op mezelf :P
Mag ik dan ook een tegenstem doen ... dat ik iemand persé niet wil ? ;)

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Nog even en mensen willen blanco kunnen stemmen ;)

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

SandStar schreef op 09 september 2004 @ 19:31:
Nog even en mensen willen blanco kunnen stemmen ;)
Hehe..
Dat is al eens gebeurd :D

* Funcracker denkt terug aan een poll van nog geen jaar geleden..

• Mark83
Funcracker schreef op 08 september 2004 @ 16:02:
[...]
Als ik je nou laat winnen bij onze Stampede wedstrijd? :P :9
Omkoping ... ik denk dat je nu uitgesloten gaat worden van content mannetje :P

• Wessie
  • Laatst online: 16-02 17:04

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Mark83 schreef op 09 september 2004 @ 18:32:
[...]

Mag ik dan ook een tegenstem doen ... dat ik iemand persé niet wil ? ;)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Chielos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-11-2025

Chielos

Inno Mini Cooper

Lief Adje schreef:
...
Ik doe al sinds het begin d2ol en ben een team member van Silk_dude.
...
Hee silk! Ben je voor jezelf begonnen?

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Er mag nog steeds gestemd worden, jullie hebben nog net iets meer dan 2 dagen. Niet denken dat jouw stem toch niet uitmaakt, het zou maar zo op één stem verschil kunnen uitkomen en dan is het toch zonde als jouw stem er niet bij zit.

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

Adm.Spock

Duik-Aap

Content: Voted

D2OL: Voted

:)

• BensPlace
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:41

BensPlace

Team Elteor-Borislavj

Hmmm, probeer te mailen voor de poll.Geweigerd..was das nu weer...

• BensPlace
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:41

BensPlace

Team Elteor-Borislavj

ow, das SP2. Nu 3 keer of zo gestemd (smpt klopte niet meer). sorry guys...

• Pim.

Pim.

Topicstarter
En toch tellen we je stem maar één keer :)

• MarkB
  • Niet online
Door toedoen van onverwachte gebeurtenissen op het werk blijkt dat ik veel minder vrije tijd ga krijgen dan ik zelf verwacht had. Jullie voelen hem al aankomen zeker en dit is ook zo, ik trek mij dus terug uit de vacature hoofdcontent. Mijn werkgever is zo vriendelijk om een opleiding volledig te gaan betalen, die ik ook heel graag wil volgen, en deze gaat al volgende week beginnen. Had ik dit niet eerder kunnen weten hoor ik jullie denken ;) Het antwoord is nee omdat de opleiding waarvoor ik me had aangemeld eerst niet door zou gaan en dat het naar volgend jaar september doorgeschoven zou worden. Daar is dus nu verandering ingekomen. DPC is een dierbare hobby voor me geworden maar ik vind dit net iets belangrijker. Vandaar ook mijn keuze om mijn kandidatuur in te trekken hopelijk respecteren jullie mijn beslissing.

Ik vind het heel jammer dat ik niet meer mee kan doen en ik wil bij deze alvast mijn excuses aanbieden aan degene die op mij gestemd hebben. Misschien dat jullie, als de crew dit goed vindt, jullie stem nog kunnen wijzigen en op een ander mogen stemmen.

Zij die gaan studeren groeten u :P ;)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Verwijderd

MarkB schreef op 13 september 2004 @ 13:14:
Insgelijks ;)

Maarreh smart thing to do, heel veel succes ermee!

Wat ga je precies doen?

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Door toedoen van onverwachte gebeurtenissen op het werk blijkt dat ik veel minder vrije tijd ga krijgen dan ik zelf verwacht had. Jullie voelen hem al aankomen zeker en dit is ook zo, ik trek mij dus terug uit de vacature hoofdcontent. Mijn werkgever is zo vriendelijk om een opleiding volledig te gaan betalen, die ik ook heel graag wil volgen, en deze gaat al volgende week beginnen. Had ik dit niet eerder kunnen weten hoor ik jullie denken ;) Het antwoord is nee omdat de opleiding waarvoor ik me had aangemeld eerst niet door zou gaan en dat het naar volgend jaar september doorgeschoven zou worden. Daar is dus nu verandering ingekomen. DPC is een dierbare hobby voor me geworden maar ik vind dit net iets belangrijker. Vandaar ook mijn keuze om mijn kandidatuur in te trekken hopelijk respecteren jullie mijn beslissing.
Heel veel succes met je opleiding!
Ik vind het heel jammer dat ik niet meer mee kan doen en ik wil bij deze alvast mijn excuses aanbieden aan degene die op mij gestemd hebben. Misschien dat jullie, als de crew dit goed vindt, jullie stem nog kunnen wijzigen en op een ander mogen stemmen.
Natuurlijk .. iedereen die op MarkB heeft gestemd wil ik hierbij even oproepen om een nieuwe stem uit te brengen op een van de andere vier kandidaten (DPCquatar, Funcracker, Teak of Teffa).

• Spheroid
NightBird schreef op 13 september 2004 @ 13:49:
[...]

Heel veel succes met je opleiding!

[...]

Natuurlijk .. iedereen die op MarkB heeft gestemd wil ik hierbij even oproepen om een nieuwe stem uit te brengen op een van de andere vier kandidaten (DPCquatar, Funcracker, Teak of Teffa).
Krijgen de MarkB stemmers nu ook meer tijd of blijft de poll morgen om 1800 sluiten?

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Spheroid schreef op 13 september 2004 @ 13:55:
[...]

Krijgen de MarkB stemmers nu ook meer tijd of blijft de poll morgen om 1800 sluiten?
We sturen die mensen vandaag even een mail en de poll sluitingsdat/tijd blijft hezelfde

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Okay...
Dat is een onvoorziene wending van het plot :o
Ik weet niet hoe moeilijk deze beslissing voor je was Mark, maar kiezen voor je Real-Life carriere zal iedereen respecteren.
Ik kan volgens mij dan ook weinig anders zeggen dan: Succes met je studie!!

[ Voor 2% gewijzigd door Funcracker op 13-09-2004 18:35 . Reden: + spatie ]

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-02 20:55
... DPC is een dierbare hobby voor me geworden maar ik vind dit net iets belangrijker. Vandaar ook mijn keuze om mijn kandidatuur in te trekken hopelijk respecteren jullie mijn beslissing.
Uiteraard. Zolang je hier af en toe je hoofd (het echte dan :P) binnensteekt. Je kan een hobby immers ook gewoon op een (veel) lager pitje draaien.
Bedoel je echt dagonderwijs? Jij liever dan ik 8)7 Succes alvast!

• The-Freak
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05-2023
Na nog even nagedacht te hebben heb ik zojuist ook maar gestemd.

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
En een laatste schopje, nog een paar uurtjes de kans mensen..

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Poll is gesloten mensen :)

Uitslag volgt zsm

Verwijderd

Ehm...ik dacht dat het 15 sep afliep :{

Nu heb ik niet eens gestemd voor een nieuwe D2OL PV 8)7

Nah ja...eigen stomme schuld, had beter meteen kunnen stemmen.

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 18:41:

"Deze poll sluit over één week exact (14-9-2004) om 18:00 uur" :P

* Funcracker aait Silk over zijn bolletje.. Arme jongen toch ;)

• Mark83
Wil je mij ook aaien, want ik dacht dat ik had gestemd, maar bedenk me nu dat ik het niet heb gedaan :'( ... erg slecht van me, al zeg ik het zelf

• Pim.

Pim.

Topicstarter
De kogel is door de kerk en de uitslagen, die natuurlijk op WDO staan, ook :)

De uitslag van de contentpoll:
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=357

De uitslag van de PV-poll:
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=356

De felicitaties aan de gekozen mannen !!! :)

• The-Freak
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05-2023
Gefeliciteerd beiden. Veel succes met jullie nieuwe baan.

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

The-Freak schreef op 14 september 2004 @ 23:40:
Gefeliciteerd beiden. Veel succes met jullie nieuwe baan.
Bedankt!
Ook hier nogmaals mijn felicitaties aan DPCquatar met zijn nieuwe baan als PV'er!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

feli Fun en Kwaak :)

• Mark83
Feli DPCquatar en Funny!! Maak er maar een mooie tijd van :)

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-02 22:25

Bud_s

Team Anticimex & Lock

* Bud_s beseft dat hij dit topic pas veeeeeeeeeel te laat ziet :(

Maakt ook niet uit, wou net mailen (tot ik de datum van TS zag)

Maar misschien is mijn voorkeur wel overgestraald, resultaat is er wel naar, en reflecteerd zeer zeker mijn niet-ingestuurde mening :)
hahaha
* Bud_s bergt zijn glazen bol weer op :)

iig : Feli Funcracker en DPCquater !!!!!

[ Voor 12% gewijzigd door Bud_s op 15-09-2004 00:59 ]

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

Bedankt allen ik zal mijn best gaan doen

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-02 22:25

Bud_s

Team Anticimex & Lock

DPCquatar schreef op 15 september 2004 @ 00:17:
Bedankt allen ik zal mijn best gaan doen
Dat is je geraden ook !! }) }) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ 8)7

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:13

Lief Adje

Love is in the air

Feli DPCquatar, en suc6 met je job :P

Thx voor de mensen die op mij gestemd hebben _/-\o_

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Verwijderd

Van harte met jullie nieuwe job DPCquatar en Funcracker. _/-\o_ _/-\o_

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-02 20:17
DPCquatar en Funcracker van harte gefeliciteerd met de nieuwe job !

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 12:52
Congrats beide! :)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• Rollerjooster

Rollerjooster

OhNoNotHim

Gefeliciteerd met jullie nieuwe betrekking.

Afbeeldingslocatie: http://www.aacircle.com.au/images/thumbs%20up.gif

Forza Mucca!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 18:41:

Ohhooo |:(

En het scheelde zo weinig ook nog 8)7

Succes allebei iig! :>

Verwijderd

Mark83 schreef op 14 september 2004 @ 23:04:
Wil je mij ook aaien, want ik dacht dat ik had gestemd, maar bedenk me nu dat ik het niet heb gedaan :'( ... erg slecht van me, al zeg ik het zelf
Zullen we maar een praatgroepje oprichten? Heb ik wel behoefte aan :+

DPCQuatar en Funcrackert feli :> Afbeeldingslocatie: http://www.crazycows.nl/forum/uploads/cheer_icoon.gif

Verwijderd

Feli DPCQuatar en Funcracker! :)

• Spheroid
Met stom en stom en stom en stom en stom en stom en stom en... nou ja iedereen eigenlijk.

Gefeliciteerd :)

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Is dat mailtje n.a.v. het terugtrekken van Mark ook daadwerkelijk verstuurd? Heb niks gezien namelijk.. Nu was mijn stem uiteindelijk bij de winnaar uitgekomen, maar toch ;)

D3 char(s)

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Blistimo schreef op 15 september 2004 @ 13:24:
Is dat mailtje n.a.v. het terugtrekken van Mark ook daadwerkelijk verstuurd?
Ja, door nachtvogel :)

• Mark83
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 11:16:
Zullen we maar een praatgroepje oprichten? Heb ik wel behoefte aan :+
Ik heb er ook erge behoefte aan, maar dan mogen alleen mensen komen die te laat zijn voor polls. En ook leuke meisjes ;)
Pagina: 1